سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش کشورهای اروپایی برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران به بهانه راضی کردن ترامپ به ماندن در برجام

شبکه سعودی الحدث گزارش داد انگلیس، فرانسه و آلمان برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران برنامه‌ریزی می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه سعودی الحدث، انگلیس، فرانسه و آلمان برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران برنامه‌ریزی می‌کنند.

گوینده شبکه تلویزیونی الحدث گفت: حسن روحانی، رئیس‌جمهور اصلاح طلب ایران، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را به چالش کشید و مهلتی هفت روزه برای دیدن نتیجه خروج احتمالی ترامپ از توافقنامه هسته‌ای ایران در ماه مه آینده تعیین کرد. روحانی همچنین در سخنان خود آنچه را که دستاوردهای جدید هسته ای خواند، اعلام کرد.

رمضان بلعمری، گزارشگر شبکه الحدث گفت: ایران، رئیس جمهور آمریکا را در صورت لغو توافقنامه هسته‌ای تهدید کرد. حسن روحانی به ترامپ هشدار داد اگر از توافقنامه هسته ای خارج شود، پشیمان خواهد شد و واکنش ایران قوی تر از چیزی خواهد بود که تصور می کند.

در ادامه این گزارش آمده است: روحانی هشدار داد کشورش سرعت برنامه هسته ای را بیشتر خواهد کرد تا به سطح پیشرفته تری در مقایسه با شرایط پیش از توافقنامه هسته ای برسد. روحانی همچنین از دستاوردهای جدیدی خبر داد که از جمله آنها باطری هسته ای و سانتریفیوژهای ویژه صنایع نفتی بود. روحانی تاکید کرد ایران همه سناریوهای احتمالی درباره سرنوشت توافقنامه هسته ای را بررسی کرده است.

در این فضای پر تنش، فرانسه، انگلیس و آلمان تلاش می کنند شرکای اروپایی را به اعمال تحریم‌های جدید بر برنامه موشک‌های بالستیک ایران راضی کنند به این امید که ترامپ قانع شود در توافقنامه هسته ای باقی بماند.

انتهای پیام/

تلاش انگلیس، فرانسه و آلمان برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.