سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رویترز گزارش داد؛

معضل برده‌داری نوین در انگلیس

دستکم یک سومِ صد و چند هزار نفر کارگر مهاجر اروپایی بخش ساختمان سازی در لندن کار‌هایی را بدون دستمزد انجام داده و مورد سوءاستفاده لفظی و فیزیکی قرار گرفته‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، صنعت ساختمان در انگلیس که شاهد حضور ده ها هزار نیروی کار مهاجر اروپایی در شرایط خطرناک از لحاظ ایمنی و بدون پرداخت مناسب حقوق و دستمزد است و مورد انتقاد موسسات خیریه قرار دارد، با معضل برده‌داری نوین روبروست.

دست کم یک سوم صد و چند هزار نفر کارگر مهاجر اروپایی بخش ساختمان سازی در لندن از کشورهای اروپایی مانند روسیه و لهستان کارهایی را بدون دستمزد انجام داد ه و مورد سوءاستفاده لفظی و فیزیکی قرار گرفته اند.

به گفته نهاد خیریه موسوم به «تمرکز بر استثمار نیروی کار»، صنعت ساختمان انگلیس که دولت این کشور معتقد است سالانه صد میلیارد پوند به اقتصاد کمک می کند و برای بیش از دو میلیون و سیصد هزار نفر نیز شغل ایجاد کرده است یکی از بخش هایی است که از بیشترین احتمال ظهور برده داری نوین برخوردار است.

انگلیس دارای چهار دهم (0.4) بازرس کار به ازای هر ده هزار نیروی کار است که معادل نیمی از همین آمار در لهستان یا یک سوم تعداد بازرسان نیروی کار در آلمان به ازای هر ده هزار نیروی کار است.

به گفته نهادهای خیریه، دست کم سیزده هزار کارگر در سراسر انگلیس قربانی کار اجباری، استثمار جنسی و کار بیش از حد بوده‌اند. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۱ فروردين ۱۳۹۷
مرگ بر انگلیس
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۱ فروردين ۱۳۹۷
انشالله نابودی دشمنان اسلام