سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از سه هزار قرآن آموز در سیستان و بلوچستان آموزش دیدند

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از سه هزار قرآن آموز سال ۹۶ در دوره‌های مختلف عمومی و تخصصی قرآن کریم زیر نظر این مجموعه در سطح استان آموزش دیدند.

حجت الاسلام عیسی بزمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: : در این مدت در حوزه آموزش‌های عمومی ۴۹۱ نفر در کلاس‌های حفظ یک تا سه جزء و ۲۲۵ نفر در کلاس‌های آموزش حفظ یک جزء و ۹۷۹ نفر در کلاس‌های حفظ و مفاهیم کاربردی سوره ‎های ملک و واقعه (طرح ملی ۱۴۵۱) شرکت کردند.

بزمانی  افزود: همچنین ۸۵۴ قرآن آموز از آموزش‌های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در قالب ۴۰ کلاس و ۱۱۵ نفر هم از آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به حضور قرآن آموزان در دوره‌های تخصصی قرآن، تصریح کرد: در حوزه قرائت سطح چهار قرآن کریم ۳۰ نفر، قرائت سطح پنج قرآن ۹۰ نفر و در حوزه ترجمه و تفسیر قرآن کریم نیز ۳۰ نفر مورد آموزش قرار گرفتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری دوره‌های تخصصی ویژه استعداد‌های قرآنی با پوشش ۳۰ نفر در قالب یک کلاس و کارگاه یک روزه سبک زندگی قرآنی با حضور ۸۴ قرآن آموز در قالب ۲ کلاس از دیگر اقدامات آموزشی این مجموعه است.

وی افزود: بازآموزی ۹۸ معلم قرآن، برگزاری دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه ۱۷ نفر و تربیت آموزشیار روخوانی و روانخوانی قرآن کریم برای ۲۶۳ نفر از دیگر فعالیت‌های تبلیغات اسلامی استان در حوزه تربیت نیروی متخصص بوده است.

انتهای پیام/ع

برگزاری آزمون قرآن در سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.