سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست تیم والیبال خاتم اردکان؛

خاتمی‌ها آماده حضور در آسیا/ فدراسیون هرچه زودتر تکلیف را مشخص کند

سرپرست تیم والیبال خاتم اردکان گفت: ما در هرلحظه آماده حضور در جام باشگاه‌های آسیا هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مهدی شاکر اردکانی سرپرست تیم والیبال خاتم اردکان؛ بعد از انتشار صحبت‌های رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در سایت رسمی این فدراسیون، اظهار کرد: با توجه به مشخص کردن زمان اعلام خبر نماینده ایران در باشگاه‌های آسیایی توسط فدراسیون والیبال در روز گذشته، ما نیز هرلحظه منتظر خبر نهایی این اتفاق مهم هستیم .

شاکر افزود: از صحبت‌های رئیس فدراسیون برداشت می شود که انحلال تیم بانک سرمایه از سوی هیئت مدیره این باشگاه به صورت شفاهی اعلام شده اما به صورت قطعی تکلیف را مشخص نکرده است.

وی گفت: البته مسئولان فدراسیون والیبال نباید فراموش کنند که تنها هفت روز دیگر برای اعلام تیم شرکت کننده در رقابت های حساس والیبال جام باشگاه های آسیا به کنفدراسیون والیبال وجود دارد و نباید زمان را از دست داد و  باید تصمیم نهایی را هرچه زودتر اعلام نمایند .

سرپرست تیم نایب قهرمان لیگ برتر والیبال ایران به پیگیری ها نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی بعنوان رئیس فراکسیون ورزش مجلس اشاره کرد و افزود: خوشبختانه پیگیری های دکتر تابش و صحبت های وی با وزیر ورزش و جوانان تاثیرات خود را داشته و خیال ما را برای جلوگیری از ضایع شدن حق این تیم مردمی و موفق در لیگ برتر والیبال راحت کرده است .

انتهای پیام/غ

خاتمی‌ها آماده حضور درمسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.