سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برانکو: رابطه من و مسلمان شکرآب نیست/ مشکلی با کی روش ندارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رابطه من و مسلمان شکرآب نیست و با سایر بازیکنان هم مشکلی ندارم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز تیمش اظهار کرد: رابطه من و مسلمان شکرآب نیست و با سایر بازیکنان از جمله رفیعی و محرمی هم مشکلی ندارم.   بازیکنان آماده بازی می کنند.  شاید برخی با روش  ما موافق نیستند اما با این کار می خواهم بازیکنان تمرین کنند، بجنگند و بازی کنند. هرکدام از ما طرز تفکر خودمان را داریم. بازهم می‌گویم با بازیکنان مشکلی نداریم و فقط بهترین کار را می‌کنیم.

برانکو بیان کرد: یک بار دیگر به بازیکنانم تبریک می‌گویم، چون بیشتر از همه لیاقت این قهرمانی را داشتند. فکر می‌کنم امسال بهترین فصل تاریخ پرسپولیس بود. از گرشاسبی و اعضای هیئت مدیره هم تشکر می‌کنم که با مدیریت خوب تا حداکثر توان از تیم و کادرفنی تشکر کردند تا بیشترین تمرکز را داشته باشیم.

شخصیت یک قهرمان  واقعی را نشان دادیم 

او تصریح کرد: از هواداران هم تشکر می‌کنم که به‌عنوان یار دوازدهم از ما حمایت کردند و این حمایت را در مشهد هم نشان دادند و شخصیت یک قهرمان واقعی را نشان دادیم.  پدیده  میزبان بسیار خوب و باانگیزه بود. در این بازی باشجاعت، جنگنده، سرحال و سریع بازی کردیم و نشان دادیم بهترین تیم ایران هستیم. خوشحالیم که قهرمان شدیم و بازیکنان توانستند به این هدف برسند و همان‌طور که در گذشته هم گفتم، به سیدجلال حسینی تبریک می‌گویم که ششمین قهرمانی را به دست آورد و فکر می‌کنم هیچ‌کس در ایران به این اندازه قهرمان نشده است. امسال، فصل نتایج خوب، موفقیت‌ها و شادی‌های بزرگ برای ما بود.

به نظرتان علیپور  ومحرمی مسن هستند

برانکو درباره اینکه پرسپولیس سه هفته پیش از پایان لیگ به قهرمانی رسید و آیا در ادامه برد برای او مهم است یا بازی دادن به بازیکنان جوان، اظهار کرد: هدف‌مان این است بیشترین بازی‌ها را ببریم و به طور حتم تغییراتی در ترکیب‌مان خواهیم داشت.  شما فکر می‌کنید علی علیپور و صادق محرمی مسن هستند؟ ما تیم دوم و سوم نداریم و فقط یک تیم با کادر فنی داریم و همه جزو تیم اول هستند. ما بازیکنان جوانی مثل سیامک نعمتی، فرشاد احمدزاده، احمد نوراللهی، بشار رسن وغیره داریم. اینها همه جوان هستند و مسن نیستند و هنوز کار دارند و به صورت کامل پخته نشده‌اند.

2 بازیکن خوب از ما جدا شدند 

او  درباره اینکه پرسپولیس چند بازیکن خوب خود را در این فصل از دست داد و از نقل‌وانتقالات هم محروم است و این مشکل را چگونه حل خواهد کرد، گفت:  2 بازیکن خوب ما جدا شدند.  مهدی طارمی و سروش رفیعی از تیم ما رفتند. طارمی  2 سال بهترین بازیکن و آقای گل ایران بود، سروش رفیعی هم  بازیکن خیلی خوب ما بود اما  متاسفانه مدت کوتاهی در کنارمان حضور داشتند. کمال کامیابی نیا و فرشاد احمد زاده هم عمل جراحی کردند. امید عالیشاه و نوراللهی هم رفتند که نیاز به گفتن ندارد اما همچنان با قدرت ادامه دادیم. ما سوپرجام را بردیم، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم، قهرمان لیگ برتر شدیم و حالا به مرحله بعدی لیگ قهرمانان رفته‌ایم. ما بهترین تیم بودیم و همه این اتفاقات خوب رخ داد.

مشکلی با کی روش ندارم 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه  وینفرد شفر به کمپ تیم‌های ملی رفت و درباره  برنامه‌های این تیم با کارلوس کی‌روش صحبت کرد و آیا او هم این کار را انجام خواهد داد یا نه، اظهار کرد: من نمی دانم مشکلی است؟ من با کسی مشکلی ندارم. اگر کسی نیاز می‌بیند که بخواهد صحبت کند، برود با کی روش مذاکره کند.  من  مشکلی نمی‌بینم. بازیکنانی هم که سرمربی تیم ملی دعوت کرد، به اردوی تیم ملی رفتند. مگر ما برای تیم ملی مشکلی ایجاد کردیم؟

برانکو در باره اینکه  شاید نیاز باشد درباره برنامه‌های پیش‌روی تیم ملی صحبت کند، گفت: به هر حال من تاریخ‌هایی که برای بازی‌های لیگ اعلام شده را می‌دانم و از سایر مسائل خبر ندارم. در برنامه این فصل یک برنامه ویژه و اضافه آمده بود که مربوط به ریکاوری بازیکنان در تیم ملی بود که ما گفتیم بازیکنان بروند و ریکاوری کنند. مشکلی هم نداشتیم. آیا ما برای تیم ملی مشکلی ایجاد کرده‌ایم؟

او درپایان درباره عامل موفقیت پرسپولیس در سه سال اخیر که دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی بوده است، خاطر نشان کرد: قبل از هر چیزی کیفیت بازیکنانی بود که انتخاب کردیم و بعد از آن کار، وحدت، دوستی وقدرت بازیکنان مهم است.  باشگاه برای خودش هدفی ترسیم کرده بود که ابتدا طاهری و اکنون گرشاسبی پیگیری می‌کنند و آن هم استمرار در کار تخصصی بود. کار زیاد و مستمر ما را به این موفقیت‌ها رساند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۱۳ ۲۵ فروردين ۱۳۹۷
آقای برانکو از وقتی مسلمان را نیمکت نشین کردی تیم پرسپولیس نتوانسته بازی های روبه جلو و تماشاگر پسندی ارائه بده...