سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازاریان و اصناف در خط مقدم مبارزه اقتصادی هستند

فرماندار شهرستان لنجان گفت: بازاریان و اصناف نقش بی‌بدیلی در مبارزه اقتصادی با دشمن‌دارند و به عبارتی در خط مقدم این پیکار هستند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی صفرخانلو امروز در نشست عمومی سالیانه اتاق اصناف شهرستان لنجان با بیان این جنگ اقتصادی دشمنان با جمهوری اسلامی ایران یک واقعیت غیرقابل‌ انکار است و امروز دشمنان در حال جنگ تمام‌عیار اقتصادی با کشورمان هستند، خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان ما اگر تمام توان خودشان را در مبارزه اقتصادی به کار نگیرند با چالش‌های جدی مواجه خواهیم شد که این به ضرر مردم جامعه خواهد بود.

وی با ابراز رضایت از عملکرد اتاق اصناف شهرستان لنجان متذکر شد: جایگاه صنوف مختلف در بازار باید بیش‌ازپیش پررنگ شود.

فرماندار شهرستان لنجان با بیان این که اولویت اول ما در این شهرستان موضوع اشتغال است، یادآور شد: از نظر ایجاد اشتغال آمار مطلوبی نداریم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با کمک اصناف و دیگر نهادها به جایگاه مورد قبولی در این خصوص دست‌یابیم.

صفرخانلو با اشاره به وابستگی بسیاری از مشاغل و صنایع بزرگ به منابع آبی اذعان داشت: هنوز موضوع کم‌آبی در منطقه را جدی نگرفته‌اند و باید به اطلاع همه شهروندان برسانیم که مشکل کمبود آب یک موضوع غیرقابل‌ انکار در جامعه و صرفه‌جویی در منابع آبی یک ضرورت برای همگان است چراکه با این وضعیت در خصوص تأمین آب شرب هم با مشکل مواجه می‌شویم.

وی از راه‌اندازی چندین طرح بزرگ اشتغال‌زایی در شهرستان لنجان خبر داد و عنوان کرد: امسال با عنایت خداوند و کمک برخی از نهادهای گام‌های مؤثر و خوبی در خصوص اشتغال‌زایی در شهرستان لنجان برخواهیم داشت.

 

انتهای پیام/م

 

نشست عمومی سالیانه اتاق اصناف شهرستان لنجان

برچسب ها: فرمانداری ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.