سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۲ هزارو ۵۰۰ هنرمند بسیجی در استان مرکزی

فرمانده سپاه روح الله ازفعالیت ۲ هزارو ۵۰۰ هنرمند بسیجی در استان مرکزی خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در مراسمی به مناسبت سالگرد شهادت شهید آوینی و هفته هنر انقلابی از ۸ هنرمند بسیجی استان مرکزی تجلیل شد.


سردار کریمی فرمانده سپاه روح ا... استان مرکزی در حاشیه این مراسم  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: در حال حاضر ۲ هزارو ۵۰۰ هنرمند بسیجی در ۹ کانون هنری در زمینه‌های مختلف به فعالیت‌های مختلف هنری در سطح استان مرکزی می‌پردازند.

سردار کریمی افزود: تجلیل و تکریم از هنرمندان متعهد انقلاب اسلامی فرصتی برای آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با آثار انقلابی و پاسداری از هویت و حقیقت ایرانی اسلامی است.

وی با بیان اینکه هنرمندان، افسران جبهه جنگ نرم هستند اضافه کرد: این مراسم به مناسبت سالگرد شهادت شهید آوینی و همزمان با هفته هنر انقلابی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه روح ا... استان مرکزی ادامه داد: با توجه به اینکه دشمنان می‌خواهند زیرساخت‌ها، الگو‌ها و سبک زندگی ما را از بین ببرند هنرمندان در جبهه فرهنگی تلاش می‌کنند تا همانطور که ۶ هزارو ۲۰۰ شهید در جبهه جنگ تقدیم انقلاب کردیم، آنان نیز در جبهه فرهنگی دشمنان را شکست دهند.

انتهای پیام/ ج

تجلیل از ۸ هنرمند بسیجی استان مرکزی در هفته هنر انقلابی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.