سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار بیش از ۱۰۰۰ خبر راهیان نور از رسانه‌های مازندران

هزار و ۱۵۰ خبر از فعالیت‌های راهیان نور امسال از رسانه‌های بین المللی، ملی و به ویژه مازندران منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسینعلی رضایی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا و مسئول کمیته اطلاع رسانه راهیان نور مازندران با بیان اینکه هزار و ۱۵۰ خبر با همکاری ۹۴ رسانه بین المللی، ملی و مازندران ویژه راهیان نور امسال منتشر شد، گفت:رسانه‌های انقلابی استان در ایام اعزام کاروان‌های راهیان و در پوشش این عملیات بزرگ فرهنگی نقش مهمی داشتند.

وی افزود:دوران دفاع مقدس یکی از طلایی‌ترین دوران‌ها و بخشی از تاریخ پرافتخار این مرزو بوم است که هویت بخش نسل‌های امروزی است که اگر بتوان بخوبی مفاهیم و ارزش‌های آن را به نسل‌های بعد انتقال داد پشتوانه ماهیتی و قوام فرهنگ دینی و اعتقادی جامعه ما خواهد شد.

سرهنگ رضایی گفت: با توجه به اینکه در عصر ارتباطات و رسانه هستیم موثرترین و کارآمدترین ابزار، رسانه‌های جمعی و شبکه‌های اجتماعی هستند که می‌توانند فرهنگ راهیان نور و ایثار و شهادت را به نسل‌های آینده انتقال دهند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا و مسئول کمیته اطلاع رسانه راهیان نور مازندران گفت:رسانه‌های داخلی نقش مهمی در مقابله با رسانه‌های خارجی مخالف راهیان نور دارند.

سرهنگ رضایی گفت: قرارگاه رسانه ایی شهید کابلی به عنوان منبع تولید و نشر اخبار و گزارشات برنامه‌های فرهنگی اعتقادی راهیان نور سپاه کربلا، با کمک رسانه‌های مکتوب و مجازی استان در این مدت فعالیت کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه کار این قرارگاه امسال از ۲۰ اسفند همزمان با روز ملی راهیان نور آغاز و دیروز به پایان رسید گفت: در قالب جشنواره رسانه ایی راهیان نور از رسانه‌های برتر قدر دانی خواهد شد.

سرهنگ رضایی گفت: در حوزه تولیدات تلویزیونی نیز گروه تلویزیونی سپاه کربلا با همراهی گروه اعزامی صدا و سیمای مرکز مازندران با استقرار در خرمشهر با تولید ۵۰ برنامه زنده تلویزیونی و پخش در شبکه‌های سراسری و شبکه طبرستان و نیز ساخت ۸ برنامه مستند تلویزیونی از مناطق عملیاتی جنوب توانست گوشه‌ای از جلوه‌های ایثار و شهادت و رشادت‌های رزمندگان و عشق مثال زدنی زائران راهیان نور را به شهدا در این مناطق به تصویر بکشد.

انتهای پیام/آ

انتشار خبر راهیان نور از رسانه‌های مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.