سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۷ فروردین ماه، آخرین مهلت ثبت نام حوزه علمیه قرآن محور استهبان

آخرین مهلت نام‌نویسی در حوزه علمیه قرآن محور استهبان، ۲۷ فرودین ماه اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام یونس شاهسوندی امام جمعه موقت و رئیس حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قرآنی استهبان گفت: نام نویسی حوزه علمیه قرآن محور شهرستان استهبان با همکاری موسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) انجام می‌شود و علاقمندان برای ثبت‌نام می‌توانند به آدرس Azmoon.howzeh.org معاونت آموزش و امورحوزه‌های علمیه مراجعه کرده و یا با شماره ۰۷۱۵۳۲۷۴۱۸۷ تماس بگیرند.

وی افزود: از مزایای این طرح حفظ کل قرآن کریم در دو سال، اخد مدرک کارشناسی از وزارت علوم بعد از پایان دو سال، کاربردی کردن ادبیات عرب در آیات (ادبیات قرآنی)، برگزاری برنامه‌های تفریحی و ورزشی در طول دوره و همچنین توفیق تحصیل علوم اهل بیت (ع) است.

شاهسوندی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۱۵۰ طلبه تاسطح دو در این حوزه علمیه مشغول به تحصیل بوده که ۵۰ نفر از آن‌ها در شعبه محمدآباد حضور دارند، ادامه داد: ۱۵ نفر از این طلاب امسال حافظ کل قران می‌شوند.

رئیس حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قرآنی استهبان تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۴۰ نفر که علاقه‌مند به حفظ قرآن بوده‌اند از نقاط مختلف کشور در روستای قرآنی محمدآباد مشغول تحصیل هستند و به با برنامه‌ریزی صورت گرفته نیز ورودی‌های جدید در محمدآباد به ادامه تحصیل و حفظ قرآن مشغول می‌شوند.
انتهای پیام/ر

نام‌نویسی حوزه علمیه قرآن محور استهبان

برچسب ها: قرآن ، حوزه علمیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.