سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتصاب سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش استثنایی فارس

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: احمد رحیمی نژاد به عنوان سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش استثنایی فارس منصوب شد.

عبدالرسول احمدی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس در در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: آیین تکریم رئیس سابق آموزش و پرورش استثنایی فارس و معارفه سرپرست این اداره انجام شد.

وی ادامه داد: در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات رستم اکبری زاده، رئیس سابق آموزش و پرورش استثنایی فارس، احمد رحیمی نژاد به عنوان سرپرست این اداره منصوب شد.

گفتنی است، رحیمی نژاد پیش از این به عنوان معاون مالی آموزش و پرورش استنثایی فارس مشغول به خدمت بوده است.

احمدی افزود: انسان در هر جایی که عاشقانه و از روی علاقه کار و فعالیت کند موفق است و معلمی از جمله کار‌هایی است که جز با عشق ممکن نیست.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: فعالیت در مدارس استثنایی و تعلیم و تربیت دانش آموزان با نیاز‌های ویژه نیز از جمله کار‌هایی است که نیازمند عشق و علاقه زیاد است، چرا که کار در این حوزه بسیار دشوار است و در عین حال از اجر و پاداش بیشتری نیز در نزد خداوند برخوردار است.

احمدی با بیان اینکه مسئولیت بار امانت و وسیله آزمون و امتحان الهی است، اظهار کرد: بسیاری از موفقیت‌های مدیران، حاصل تعامل سازنده آن‌ها با سایر کارکنان است که این تعامل و هم اندیشی در آموزش و پرورش استثنایی قابل مشاهده است.

وی با تاکید بر اهمیت کار تربیتی در مدارس استثنایی، افزود: در انسان دنیایی از استعداد و توانمندی است و هدف از رسالت پیامبران نیز تکامل انسان و به فعالیت رساندن این توانمندی‌ها است و رسالت نظام تعلیم و تربیت، بویژه در مدارس استثنایی نیز این است تا رسالت پیامبران را دنبال کرده و استعداد‌های دانش آموزان را با وجود ضعف جسمی شناسایی و پرورش داده و افرادی توانمند را به جامعه معرفی کند.

انتهای پیام/ن

معرفی سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش استثنایی فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.