سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات بیش از ۷۰۰ ساروی از مرگ حتمی

۷۰۰ ساروی پارسال با تلاش آتش نشانان از مرگ حتمی نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کلانتری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری از امداد رسانی به ۲ هزار و ۹۸۲ حادثه دیده خبر داد و گفت: آتش نشانان این شهرستان پارسال در عملیات امدادی، ۷۰۰ نفر از شهروندان و هموطنان را از حوادث نجات دادند.

وی با بیان اینکه عملیات آتش نشانی شامل دو بخش اطفای حریق و امداد و نجات است افزود: از کل عملیات پارسال، هزار و ۶۱۵ مورد اطفای حریق و هزار و ۳۶۷ مورد دیگر امداد و نجات است.

کلانتری گفت: این سازمان به ۶۷۶ حادثه به خارج از محدوده شهری و ۲۳۰۶ حادثه به محدوده شهری امدادرسانی داشته است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با اشاره به اعزام ۳ هزار و ۳۸۲ خودروی آتش نشانی به همراه ۹ هزار و ۶۱۸ مامور آتش نشان به محل حادثه در این مدت افزود: در این مدت، ۷۰۰ نفر از شهروندان و هموطنانمان از حوادث نجات یافتند.

وی گفت: بر اثر حوادث سال گذشته ۳۵۰ نفر مصدوم و ۲۴ نفر جان باختند.

وی بیشترین عملیات امدادرسانی آتش نشانان را مربوط به آتش سوزی در معابر و گذرگاه ها، فضای سبز و کشاورزی و منازل مسکونی و حوادث آسانسور و تصادف و واژگونی خودرو عنوان کرد و گفت: بیشترین علت آتش سوزی‌های سال گذشته در ساری به ترتیب ناشی از عدم رعایت موارد ایمنی در استفاده از کبریت و ته سیگار، سوختن مواد جامد سوز با عاملیت انسانی و الکتریسیته بوده است.

کلانتری امداد رسانی به حوادث تصادفات جاده‌ای، حمله و مزاحمت حیوانات وحشی، حوادث آسانسور، سقوط درخت، محبوس شدن در اماکن و بسته شدن درب، گیر کردن حلقه انگشتری، آبگرفتگی و نشت آب، گیر کردن خودرو، سقوط اشیا، سقوط از ارتفاع، نشت گاز، سقوط در چاه، گیر کردن اعضای بدن، حوادث غرق شدگی، ریزش سقف و آوار و حوادث خودکشی را از جمله حوادثی برشمرد که پارسال آتش نشانان و نجات گران آتش نشانی ساری امداد رسانی کردند.

انتهای پیام/آ

نجات از مرگ حتمی با همت آتش نشانان ساری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.