سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت بیش از 3 هزار نفر در مسابقات ورزشی دانش آموزان در همدان

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از آغاز رقابت 3 هزار و 700 نفر در مسابقات ورزشی دانش آموزان این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عبدالله جعفری، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: مرحله استانی سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر و پسر مدارس استان با حضور برگزیدگان المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای برگزار می‌شود.

وی گفت: کیفیت بخشی درس تربیت بدنی و استعدادیابی دانش آموزان نخبه ورزشی، ایجاد شور و نشاط و افزایش مهارت‌های اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی در بین دانش آموزان از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: سی و پنجمین دوره از مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر و پسر در استان همدان در 39 رشته مقطع در سالن‌های ورزشی سطح شهر همدان و شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

 جعفری اظهار داشت: در سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر و پسر بیش از 3 هزار و 700 دانش‌آموز، سرپرست مربی و عوامل اجرایی شرکت می‌کنند.

وی افزود : این دوره از مسابقات از 23 فروردین ماه با عنوان گرامیداشت یادواره شهدای دانش آموز و مدافعان حرم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دانش آموزان

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.