سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیأت شنای استان اصفهان:

برای داشتن تیم در واترپلو به اسپانسر نیاز داریم

رئیس هیأت شنای استان اصفهان گفت:برای داشتن تیم در واترپلو به اسپانسر نیاز داریم و برای اینکه چراغ این رشته در استان خاموش نشود تیم واترپلو را تشکیل دادیم و به نتایج زیاد توجه نکردیم.

بهمن کیانی‌والا در گفت‌و‌گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در خصوص وضعیت شنای استان اظهار داشت: بخش‌های استعداد‌یابی، آموزش و قهرمانی را در دستور کار داشته‌ایم و با توجه به تشکیل هیأت شهرستان‌ها با همکاران به تمام نقاط استان سرکشی کردیم و دید یکسانی به کل استان داریم.

وی ادامه داد: در بخش استعداد‌یابی در رشته شنا، شیرجه و واترپلو در بخش بانوان آقایان و بانوان بسیار توانمند بودیم، اعزام‌های زیادی در بخش بانوان داشتیم و شنای هنری دختران سوم کشور را کسب کردند، واترپلو دختران دوم کشور شدند.

رئیس هیأت شنای استان اصفهان تصریح کرد: در شنای پسران در استان فارس قهرمانی را به دست آوردیم، شیرجه پسران نیز سوم کشور شدند؛ برای اولین بار یک تیم به عنوان شهرستان‌های استان اصفهان اعزام کردیم و نتایج خوبی نیز کسب کردند.

کیانی‌والا در خصوص نقاط ضعف نیز یادآور شد: در سال 96 موفق به برگزاری مسابقات کشوری جام زنده‌رود نشدیم و شاید تنها نقطه ضعف ما بود اما به دنبال میزبانی 2 مسابقه در سال 97 هستیم.

وی با اشاره به وضعیت واترپلو استان گفت: برای داشتن تیم در واترپلو به اسپانسر نیاز داریم و برای اینکه چراغ این رشته در استان خاموش نشود تیم واترپلو را تشکیل دادیم و به نتایج زیاد توجه نکردیم، اما نگاه بلند‌مدت داشتیم و در بخش پایه بسیار کار کردیم.

رئیس هیأت شنای استان اصفهان در پایان اذعان کرد: امیدواریم سخت‌افزار‌هایی مانند تخته فنر جدید را جایگزین تخته فرسوده کنیم، هیأت شنا پتانسیل تبدیل شدن به 3 یا 4 هیأت را دارد و به همین دلیل به نیرو‌های ورزیده نیاز داریم و باید بتوانیم آن‌ها را از نظر مالی تأمین کنیم.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.