سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نام نویسی ۳۰۰۰ سیستانی و بلوچستانی در رقابت‌های قرآنی

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: سه هزار نفر از مردم مومن و خداجوی این استان تاکنون در چهل و یکمین دوره رقابت‌های سراسری قرآن کریم اوقاف و امورخیریه نام نویسی کرده اند.

مرتضی کوچکی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: : نام نویسی برای شرکت در این دوره از رقابت‌های قرآنی از ۲۵ بهمن پارسال در سیستان و بلوچستان آغاز شد و تا پایان فروردین ادامه دارد.

کوچکی ادامه داد: علاقه‌مندان برای نام نویسی در چهل و یکمین دوره رقابت‌های قرآن کریم اوقاف و امور خیریه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی این آزمون به آدرس www.quraniran.ir مراجعه کنند.

وی افزود: گروه سنی حداقل ۱۸ و حداکثر ۴۰ سال می‌توانند در این دوره از رقابت‌های قرآن کریم اوقاف نام نویسی کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: این آزمون به صورت شفاهی از اول تا پایان اردیبهشت ماه در چهار شهرستان زابل، زاهدان، زهک و ایرانشهر برگزار می‌شود.

تربیت افزون بر ۵۰ هزار نفر حافظ قرآن، برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های متعدد و محافل قرآنی و وجود صد‌ها مسجد و حسینیه و تکیه، سیستان و بلوچستان را به استان حافظان قرآن تبدیل کرده است.

انتهای پیام/ع

رقابت قرآنی در سیستان وبلوچستان 

برچسب ها: قرآن ، اوقاف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.