سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیر صعودی صادرات زنجان

معاون امور بازرگانی تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت : سهم زنجان از صادرات کشور به 1.27 درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ مسیبی معاون امور بازرگانی تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: میزان صادرات پیش‌بینی شده برای استان در سال گذشته 308 میلیون دلار بود که تا پایان سال گذشته 45 درصد بیشتر از آنچه که برای استان پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده بود، محقق شده است.
 وی افزود:  سهم صادرات استان از سبد صادراتی کشور به 1.27 درصد رسیده که این مهم نشان از رشد قابل توجه صادرات استان و نیز سهم صادراتی استان از صادرات کل کشور دارد.
معاون امور بازرگانی تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: صادرات نبض تپنده اقتصاد هر کشور است و وقتی بخش صادراتی هر کشور فعالیت خوبی داشته باشد این بدان معنی است که همه فرآیندهای تولیدی ما قبل از مرحله صادرات به خوبی کار می‌کند.
مسیبی با اشاره به افزایش کشورهای مقصد صادراتی، تصریح کرد: افزایش کشورهای مقصد صادراتی و نیز افزایش کالاهای صادراتی سبب می‌شود که در صورت بروز مشکلاتی از قبیل تحریم‌ها، تغییر در قیمت‌ها، دامپینگ و ...، صادرات استان با مشکل چندانی مواجه نخواهد شد.
این مقام مسئول در رابطه با نوع کالاهای صادراتی استان، خاطرنشان کرد: شمش روی، شمش سرب، کاغذ کرافت، رومیزی و دستمال سفره از کاغذ، کاغذ تیشو، رب گوجه‌فرنگی، خرما، کشمش، شیر، ماست، خامه، دوغ، پنیر، کره، پلیمر پروپیلن مصنوعات پلاستیکی، اکسید روی، ترانسفورماتور، مقره، پوشک بچه، فرش و کف‌پوش نسجی از عمده کالاهای صادراتی با ارزش بالا در استان به‌شمار می‌آید.


انتهای پیام /ک


سهم 1.27 درصدی زنجان از صادرات کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.