سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرفنی سابق نفت تهران:

وزارت نفت مقصر بحران‌های تیم است/ بخش خصوصی روی هوا ۳۰ میلیارد تومان هزینه نمی‌کند

بهرام میرشیبانی گفت: تعلل برخی مسئولان وزارت نفت برای انتقال مالکیت باشگاه نفت تهران به بخش خصوصی عامل اصلی بحران‌های این تیم است.

بهرام میرشیبانی مدیرفنی سابق نفت تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازگشت وضعیت بحرانی به تیم فوتبال نفت تهران بیان کرد: متاسفانه مشکلی که برای مالکان قبلی باشگاه پیش آمد، برای گروه جدید هم تکرار شد. وزارت نفت دلیل اصلی به وجود آمدن چنین وضعیتی است. درحالیکه کامران فردوسی و گروهش به بسیاری از تعهداتی که زمان در اختیار گرفتن مالکیت باشگاه نفت برعهده گرفته بودند، عمل کرده اند اما برخی مدیران وزارت نفت از انتقال قطعی سند مالکیت باشگاه طفره می روند.

او ادامه داد: مانده ام چرا وزارت نفت تا این اندازه در راه انتقال مالکیت باشگاه نفت به بخش خصوصی تعلل می کند. بیژن زنگنه، وزیر نفت بارها دستور داده است این امر در سریع ترین زمان ممکن انجام شود اما از آنجایی که مدیران زیردستش محافظه کار هستند، این کار را انجام نمی دهند تا هر شخصی که قصد خرید امتیاز باشگاه را دارد با مشکل مواجه شود. تنها امضای سلحشور و کاردو برای قطعی شدن انتقال باشگاه نفت به مالک جدید باقی مانده است اما آنها بدون دلیل مشخصی زیر نامه را امضاء نمی کنند.

عضو کمیته تسویه حساب با طلبکاران باشگاه نفت تهران اظهار داشت: این تیم در وضعیت بسیار خطرناکی قرار دارد و در این شرایط متقاضی خرید نفت تهران نگران است که اگر سند باشگاه را در اختیار نگیرد، هزینه هایی که برای این تیم می کند از چه کسی پس بگیرد؟ خانواده های بسیاری با تیم نفت در ارتباط هستند و تمام آنها منتظر نهایی شدن انتقال باشگاه مانده اند. در ابتدای حضور گروه جدید در نفت تهران، این تیم نتایج خوبی کسب کرد و تا حدی از قعرجدول فاصله گرفت اما از زمانیکه وزارت نفت به تعهداتش عمل نکرد بار دیگر نفتی ها روی دور ناکامی افتادند.

او افزود: مالک باشگاه نفت برای پرداخت مطالبات طلبکاران با بسیاری از آنها تماس گرفت اما تعلل مسئولان وزارت نفت سبب شد او به صورت موقت از پرداخت پول طلبکاران منصرف شود. البته فردوسی اعلام کرده است هر زمان صورت حساب های مالی را در اختیار بگیرد و بداند که به صورت رسمی مالک باشگاه است، مطالبات طلبکاران را پرداخت می کند. بخش خصوصی روی هوا 30 میلیارد هزینه نمی کند. مالک نفت تهران برنامه های زیادی برای این باشگاه دارد اما باید خیالش از دراختیار گرفتن کامل امتیاز این تیم راحت باشد. مسئولان فعلی باشگاه از من، منصور قنبرزاده و سید شریف حسینی درخواست کردند با طلبکاران صحبت کنیم و از آنها تخفیف بگیریم. این کار هم انجام شد اما عمل نکردن وزارت نفت به تعهداتش سبب شد کل کارها زیر سوال برود. کمیته خاصی برای تسویه حساب با طلبکاران تشکیل نشده است و ما با ریش سفیدی توانستیم رضایت بازیکنان و مربیان سابق نفت تهران را جلب کنیم.

مدیرفنی سابق باشگاه نفت خاطرنشان کرد: مسئولان وزارن نفت باید این موضوع را درک کنند از آنجاییکه دستگاه های دولتی برای هزینه کردن در لیگ دسته اول مشکلی ندارند، در صورت سقوط نفت تهران به لیگ دسته اول در کنار کاهش ارزش و بهای تیم ، باید تمام بدهی ها را از حساب های این وزارت خانه پرداخت کنند چراکه در غیر این صورت نفت تهران حتی نمی تواند در لیگ دسته اول به میدان برود.

میرشیبانی افزود: بدقولی مسئولان وزارت نفت سبب شد مالک باشگاه حتی نتواند مبلغ قرارداد بازیکنان فعلی را پرداخت کند. در این وضعیت نابودی نفت تهران نزدیک است و هیچکس هم به پولش نمی رسد.

انتهای پیام/

اظهارات میرشیبانی درباره وضعیت بحرانی نفت تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.