سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکایت قهرمانان وزنه برداری کشورمان از باشگاه ذوب آهن

قهرمانان وزنه برداری کشورمان با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون وزنه برداری رسما از مسئولان تیم ذوب آهن شکایت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در حالی که نزدیک به 2 سال از اتمام قرارداد وزنه بردارانی چون بهداد سلیمی،سهراب مرادی،کیانوش رستمی و علی هاشمی با تیم ذوب آهن اصفهان می گذرد اما همچنان مسئولان این تیم با هیچ کدام از این نفرات تسویه حساب نکرده اند.

تعدادی از وزنه برداران به همراه بهداد سلیمی با ارسال نامه ای به مسئولان فدراسیون وزنه برداری رسما از مسئولان تیم ذوب آهن شکایت کردند.

ذوب آهن اصفهان سال (95) در لیگ برتر وزنه برداری تیمی پرستاره را با جذب چهره های سرشناس وزنه برداری ایران، همچون بهداد سلیمی، سهراب مرادی، علی هاشمی، کیانوش رستمی و....، تشکیل داده بود اما عمل نکردن به تعهدات مالی از سوی این باشگاه باعث شده تا این وزنه برداران از مسئولان باشگاه ذوب آهن شکایت کنند.

این ملی پوشان از 300 میلیون تومان مطالبات مالی شان تنها موفق شده اند 30 درصد آن را دریافت کنند و بد قولی های مکرر سعید آذری و شاهرخ شهنازی باعث شد تا آنها در این چند وقت اخیر با جذب یک وکیل به طور رسمی خواستار حق و حقوق خود از این باشگاه شوند.این در حالی است که مسئولان این باشگاه با بیشتر نفرات وزنه بردارانی که در گذشته عضو این تیم بوده اند تسویه حساب کرده اند و تنها مانده تا با این نفرات تسویه حساب کنند.

گفتنی است پیش از این هم بهداد سلیمی از باشگاه یاسین پیشرو قم به دلیل پرداخت نکردن مطالباتش شکایت کرده بود.

انتهای پیام/

شکایت وزنه برداران ذوب آهن از این باشگاه به فدراسیون وزنه برداری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.