سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی کارخانه ساخت تجهیزات پزشکی در دزفول

سرپرست فرمانداری دزفول از راه اندازی کارخانه تولید تجهیزات پزشکی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،امیر عیسی زاده ، سرپرست فرمانداری دزفول گفت: کارخانه طب کار در دزفول تنها تولیدکننده 2 دستگاه جراحی در کشور و تنها شرکت دانش بنیان تولیدکننده دستگاه های جراحی در خوزستان است که بهره برداری از آن در راستای تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی و نیز اشتغال جوانان موثر است.

وی با اشاره به راه اندازی کارخانه تجهیزات پزشکی بیان داشت: کارخانه آوان طب با سرمایه گذاری بخش خصوصی مراحل پایانی ساخت و نصب تجهیزات را طی می کند و پیش بینی می شود اردیبهشت ماه به بهره برداری برسد.

عیسی زاده عنوان کرد:این کارخانه تنها تولیدکننده ابزار جراحی خاص در منطقه می باشد که مشابه محصولات آن فقط در آمریکا و آلمان تولید می شود.

احسان ورشوساز، مدیر کارخانه آوان طب گفت: با راه اندازی این کارخانه 120 نفر مشغول به کار می شوند و تا راه اندازی کامل این واحد حدود 100 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

افزود:گروه موسس آوان طب  در سال 73 برای نخستین بار در ایران موفق به ساخت دستگاه الکتروسرجری با مدل GHV-175 شد که در همان سال جراحی دیسک با استفاده از این دستگاه با موفقیت در اهواز انجام شد.

انتهای پیام/م

حمایت از کالای ایرانی در حوزه درمان

برچسب ها: اشتغال ، اخبار پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.