سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش پرواز در فرودگاه‌های مازندران

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از توسعه اراضی فرودگاه ساری، افزایش پرواز‌ها در فرودگاه نوشهر و بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سعداله وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت:به دلیل جاذبه‌های گردشگری در مازندران و استقبال دیگر مسافران نوروزی از پرواز‌های داخلی و خارجی در هر سه فرودگاه استان در سال ۹۷ افزایش پرواز‌های داخلی در دستور کار است.

وی از توسعه اراضی از سمت باند ۱۶ فرودگاه ساری، افزایش پرواز‌ها در فرودگاه نوشهر و بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر امسال خبرداد و  افزود: پارسال تملک اراضی به مساحت ۱۰ هکتار و به ارزش ۱۴ میلیارد تومان در فرودگاه ساری بوده است.

مدیر کل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به افزایش ۳۳ درصدی درآمد اداره کل فرودگاه‌های استان گفت: در وصول مطالبات فرودگاه‌ها نسبت به سال ۹۵ رشد ۲.۶ درصدی را داشتیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۲ هزار مسافر از ۲۵ اسفند پارسال تا کنون در استان جابجا شدند افزود: در این مدت ۲۶ هزار و ۷۸ مسافر از فرودگاه ساری، ۴ هزار و ۳۱۴ مسافر از نوشهر و هزار و ۹۴۵ مسافر از رامسر پذیرش و اعزام شدند.

وطن خواه گفت: تعداد پرواز‌های ورودی و خروجی در این ایام از فرودگاه ساری ۲۱۱ پرواز، در فرودگاه نوشهر ۶۸ پرواز و از فرودگاه رامسر ۳۴ پرواز بوده است.

انتهای پیام /ر

فرودگاه‌های مازندران در راه توسعه

برچسب ها: هواپیما ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.