سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت 10 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار در خراسان جنوبی

مدیر صندوق کارآفرینی امیدخراسان جنوبی از پرداخت 10 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار برای مناطق روستایی و عشایری خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  زنگنه مدیر صندوق کارآفرینی امیدخراسان جنوبی گفت: تسهیلات اشتغال پایدار قرض الحسنه است که با کارمزد ۴ درصد به روستائیان و عشایر استان پرداخت می‌شود تا با استفاده از آن در این مناطق، اشتغال پایدار ایجاد و از مهاجرت روستائیان و عشایر به شهر‌ها جلوگیری شود.


 وی  همچنین با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی اشتغال ایجاد شده با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در خراسان جنوبی افزود: با پرداخت تسهیلات اشتغال این صندوق، پارسال برای ۶۲۴ نفر در استان اشتغال پایدار ایجاد شد که ۶۵ نفر بیشتر از سال ۹۵ بود.


 زنگنه گفت: ۴۹ درصد اشتغال پایدار ایجاد شده با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید استان در سال گذشته، در بخش صنعت، ۳۹ درصد در بخش خدمات و ۱۲ درصد در بخش کشاورزی بود.


مدیر صندوق کارآفرینی امیدخراسان جنوبی  افزود: پارسال ۱۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات در بخش‌های مشاغل خانگی، خوداشتغالی، کارفرمایی، طرح‌های مشارکتی، ازدواج و وام‌های ضروری معیشتی از سوی صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی به هزار و ۲۵۰ پرونده تقاضای تسهیلات، پرداخت شد که ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بیشتر از اعتبار اختصاص یافته به استان بود.

انتهای پیام/ط آ

افزایش 12 درصدی تسهیلات پایدار  در خراسان جنوبی

برچسب ها: گاز ، وزارت نیرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.