سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراجعه بیش از 89 هزار نفر به اورژانس‌ های همدان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: 89 هزار و 99 نفر از 24 اسفندماه 96 تا 15 فروردین امسال اورژانس‌ بیمارستان‌های استان  مراجعه کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا عبادیان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه از 24 اسفندماه 96 تا 15 فروردین سال جاری یک‌هزار و 109 نفر توسط ems به بیمارستان تحویل داده شده‌اند، اظهار کرد: تعداد مصدومین ترافیکی  منتقل شده توسط ems همدان 645 نفر بودند.

وی با اشاره به اینکه تعداد موارد کد 724 (کد فعال شده برای بیماران سکته حاد مغزی) منتقل شده توسط ems استان همدان 29 بودند، خاطرنشان کرد:‌ در طول طرح سلامت نوروزی یک‌هزار و 9 نفر اعمال جراحی اورژانسی در بیمارستان انجام شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه تعداد مصدومین ترافیکی منتقل شده به سایر روش‌ها به جز با آمبولانس 217 نفر گزارش شده است، افزود: 57 نفر با کد 247 (کد فعال شده برای بیماران قلبی) توسط ems استان به بیمارستان منتقل شده‌اند.

عبادیان ادامه داد:تعداد اعمال جراحی اورژانسی الکتیو انجام شده در بیمارستان را 455 مورد عنوان کرد و افزود: 149 بیمار از اورژانس به آی سی یو منتقل شده است.

وی از انتقال 294 بیمار از اورژانس به سی سی یو خبر داد و گفت: در این طرح 2 هزار و 783 نفر بیمار گوارشی به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کرده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه 2 هزار و 266 نفر به دلیل مشکل تنفسی به اورژانس بیمارستانی مراجعه کرده‌اند،  تصریح کرد: 2 هزار و 220 مراجعه بیمار قلبی به اورژانس‌ها گزارش شده است.

عبادیان با بیان اینکه 171 بیمار مغزی به اورژانس بیمارستانی مراجعه کرده‌اند، افزود: در طول اجرای طرح سعی بر ارائه خدمات شایسته به مردم استان و مسافران بوده است.

انتهای پیام/ب

بیش از 89 هزار نفر به اورژانس‌ بیمارستان‌‌های همدان مراجعه کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.