سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

افزایش میزان استعمال قلیان در مقابل کاهش مصرف سیگار در کشور

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت بهداشت گفت:میزان استعمال قلیان در مقابل کاهش مصرف سیگار در کشور افزایش پیدا کرده است.

محمدهادی ایازی معاون فرهنگی  اجتماعی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: مسئولان کارهای فرهنگی و فیلم‌های سینمایی باید در خصوص کاهش استعمال دخانیات در جوانان و مردم تلاش کنند چراکه  این کار نیازمند فرهنگسازی  بوده و به خوبی قابل حل است.

وی ادامه داد: به اعتقاد من باید در فیلم‌های سینمایی و تولیدات هنری استعمال دخانیات حذف شود تا تبلیغ و ترویج این کار نامناسب در کارهای فرهنگی از بین برود.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت بهداشت با اشاره به آمار استعمال دخانیات در کشور تأکید کرد: خوشبختانه امروزه آمار استعمال سیگار در کشور رو به کاهش بوده ، ولی میزان مصرف قلیان افزایش پیدا کرده است و انتظار می‌رود که جامعه فرهنگی کشور به فکر سلامتی مردم باشند.

ایازی عنوان کرد: در تولیدات سینمایی باید سلامتی مردم مدنظر قرار گرفته شود و این کار یک نوع فرهنگسازی در کشور محسوب می‌شود.

آمار نگران کننده نزارع‌های خیابانی در کشور

وی اظهار کرد: متاسفانه نزاع‌های خیابانی در سطح کشور از آمار بالایی برخوردار است و میزان پرونده‌های ما در مراجع قضایی نسبت به جمعیت کشور بسیار زیاد است.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت بهداشت یادآور شد: واقعیت این است که مردم تا حدودی زود عصبانی می‌شوند که برای جلوگیری از این کار باید فرهنگ‌سازی و برنامه‌ریزی خوبی انجام شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.