سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امداد رسانی پایگاه های هلال احمر استان کرمانشاه در ایام نوروز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: هلال احمر استان کرمانشاه در ایام نوروز ۸۰ عملیات امداد و نجات را انجام داد.

محمدرضا امیریان   مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه   در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ گبا بیان اینکه بیش از ۸۰ مورد عملیات امداد و نجات با حضور نیروهای امدادی در حوادث انجام شده است گفت: پایگاه های هلال احمر استان کرمانشاه در ایام نوروز در ورودی های شهر و خروجی ها در آماده باش بودند.

وی گفت: در پست های نوروزی هلال احمر استان، کمپین طرح تصادفات جاده ای را داشتیم که بیش از ۵۰۰۰ نفر این کمپین را امضا کردند.

امیریان  گفت: در دو روز گذشته 5 کشته و مجروح در حادثه سقوط از ارتفاع داشتیم که با  اعزام تیم های امداد و نجات کوهستان به مناطق کار اعزام مجروحان به بیمارستان انجام شده  و  دو تیم امداد کوهستان داریم که در طاقبستان و بیستون مستقر هستند و آماده ارائه خدمات هستند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: شماره تماس ۱۱۲ جمعیت هلال احمر در مواقع اضطراری بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مسافران و هم استانی‌ها است.

امیریان ادامه داد:بیش از ۵۰۰ امدادگر جمعیت هلال احمر در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه آماده خدمات دهی به مسافران هستند.

وی گفت: مسافران نوروزی  که نیاز به اسکان اضطراری داشتند نیز در پایگاه های هلال احمر خدمات دهی شدند.

 

انتهای پیام/ز

 

امدادرسانی هلال احمر به مصدومان  حادثه دیده در کوهستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.