سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عذرخواهی برنامه «وقتشه» از مردم خراسان شمالی

در پی انتقادات صورت گرفته از برنامه پنج شنبه شب «وقتشه»، تهیه کننده این برنامه از مردم خراسان شمالی عذرخواهی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از بجنورد؛در پی انتقادات صورت گرفته از برنامه پنج شنبه شب «وقتشه» و به دنبال پی گیری های استاندار خراسان شمالی در خصوص تهیه برنامه تلویزیونی ویژه خراسان شمالی و ارسال نامه به رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ، تهیه کننده این برنامه از مردم خراسان شمالی عذرخواهی کرد.
برنامه پنج شنبه شب «وقتشه» اگرچه به نام استان خراسان شمالی بود اما در عمل به کام شهری دیگر درخارج از استان شد. در پی پخش این برنامه که ویژه خراسان شمالی بود انتقادهای مختلفی توسط مردم استان در فضای مجازی شد و به دنبال آن استاندار خراسان شمالی با ارسال نامه ای به رئیس صداو سیما خواستار تولید برنامه ویژه ای برای خراسان شمالی شد.
ابوالفضل صفری تهیه کننده برنامه «وقتشه» ادامه داد: ما نه تنها یک برنامه بلکه می توانیم 20 برنامه در خراسان شمالی بسازیم در صورتی که ظرفیت های استان را معرفی کنید. من خودم اعلام آمادگی می کنم و اگر قصوری شده است از این طریق از مردم و اهالی محترم خراسان شمالی عذرخواهی می کنم.
تهیه کننده برنامه «وقتشه» گفت: ضبط این برنامه مختص به خراسان شمالی کوتاهی نبوده، هرچه بوده بضاعت ما در تولید این قسمت از برنامه بوده است.وی با بیان این که برنامه «وقتشه» صرفا به یک استان نمی پردازد، افزود: به طور مثال برای استان های یزد و کرمان یک برنامه مشترک تولید کردیم.
در برنامه ای که اشاره می کنید ما سعی کردیم قوم کرمانج و خراسان شمالی را به بینندگان معرفی کنیم. ما در برنامه «وقتشه» به معرفی قومیت ها و استان های مختلف ایران پرداختیم. هدف ما این بود که تمرکز از تهران گرفته شود و برنامه درخصوص استان های دیگر تولید شود.
وی در پاسخ به این پرسش که خواننده دعوت شده به برنامه مدام نام شهری از یک استان دیگر را به زبان می آورد و اسمی از خراسان شمالی نبرد، توضیح داد: ما مسئول سخنان مهمانان در برنامه نیستیم.
انتهای پیام/


استاندار خراسان شمالی پیگیر تهیه برنامه تلویزیونی ویژه خراسان شمالی


منبع:روزنامه خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.