سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روغنی: دوستی و انسجام تیم در قهرمانی پرسپولیس موثر بوده است

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: همگرایی، دوستی و انسجام تیمی در قهرمانی تیم ما در لیگ هفدهم تاثیر گذار بوده است.

ابوالفضل روغنی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره قهرمانی زود هنگام پرسپولیس در لیگ برتر اظهار کرد: کسب قهرمانی حق مسلم  پرسپولیس بود و سعی و تلاش کادرفنی و بازیکنان در بدست آوردن این قهرمانی موثر بوده است.

او ادامه داد: برانکو سرمربی تیم با افکار خود یک تیم خوب ساخته و همگرایی، دوستی و انسجام تیمی در قهرمانی تیم ما موثر بوده است. علاوه بر این مدیریت باشگاه و اعضای هیئت مدیره هم زحمات زیادی کشیدند و مشکلات مالی را تا حدود زیادی برطرف کردند.

برانکو و بازیکنان متعصب در قهرمانی نقش اساسی داشتند 

روغنی بیان کرد: البته برانکو و بازیکنان که با تعصب و جوانمردانه بازی کردند در این قهرمانی نقش اصلی را داشتند. همچنین تیم ما با کسب قهرمانی در 3 هفته مانده به پایان لیگ برتر یک رکورد جدیدی را در لیگ برتر ثبت کرد. هواداران بی شمار تیم ما هم در این قهرمانی سهم داشتند.

هواداران پرسپولیس فقط یار دوازدهم نیستند 

عضو هیئت مدیره پرسپولیس تصریح کرد: هواداران فقط یار دوازدهم نیستند بلکه کل تیم محسوب می شوند و حمایت هواداران در بازی های خارج از کشور باعث افزایش انگیزه بازیکنان می شود و در عملکرد اعضای تیم تاثیر گذار است. باشگاه پرسپولیس پرطرفدارترین تیم در آسیا است و این افتخار بزرگی برای ما محسوب می شود.

برای اولین بار قهرمانی را تجربه کردم 

او در پایان خاطر نشان کرد: عضویت در هیئت مدیره پرسپولیس بزرگترین افتخار شخصی ام در سال 96 است و خیلی خوشحالم که برای اولین بار قهرمانی را با پرسپولیس تجربه کردم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.