سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرو قامتان ایران با شکست لبنان هفتم آسیا شدند

تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان با شکست لبنان به عنوان هفتمی مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان  موفق شد  در آخرین دیدار خود  در رقابت های قهرمانی آسیا از سد لبنان بگذرد و به عنوان هفتمی این رقابت ها دست یابد.

ملی‌پوشان کشورمان پیش از این با شکست مقابل  نیوزیلند و کره جنوبی سهمیه جهانی و شانس کسب عنوان پنجمی را از دست داده بودند و  امروز در آن آخرین دیدار برای کسب عنوان هفتمی به  مصاف لبنان رفتند .

کوارتر اول با نتیجه  21-19به نفع لبنان به پایان رسید اما در کوارتر دوم و سوم تیم ملی کشورمان با  نتایج 18-30،21-26 به برتری رسید. لبنانی ها در ادامه و در کوارتر چهارم باز هم توانستند برتر باشند و با نتیجه 22 - 20 به برتری برسند اما آن ها در مجموع  برابر ملی پوشان تن به شکست دادند  و با نتیجه82-95بازی را واگذار کردند.

متین آقاجانپور با کسب ۲۲ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۴ پاس گل ، جلال آقامیری با ۲۷ امتیاز و ۶ ریباند و دانیال نوروزی با کسب17 امتیاز، 8 ریباند و 3 پاس گل امتیاز آورترین بازیکنان امروز بودند.

تیم‌های چین، استرالیا، نیوزلند و فیلیپین به مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا رسیدند و سهمیه جام جهانی را گرفتند. چین و استرالیا فینال این مسابقات را برگزار می کنند.

انتهای پیام / 

پیروزی تیم ملی بسکتبال نوجوانان مقابل لبنان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.