سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معدوم شدن بیش از ۱۶ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در مازندران

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از معدوم شدن بیش از ۱۶ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به ۲۰ هزار و ۷۶۱ مورد بازدید میدانی و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و آشامیدنی و اماکن عمومی در استان گفت: از این تعداد بازدید و نظارت بهداشتی ۱۶ هزار و ۵۵۲ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در استان  کشف و معدوم شدند.

وی از معرفی ۳۲۳ مورد پرونده متخلفان بهداشتی به مراجع قضایی و تعطیلی ۷۰ مورد از اماکن عمومی و غذایی در استان خبر داد و افزود: این بازدید میدانی و نظارت اسفند پارسال تا ۱۸ فروردین ماه سال جاری انجام شده است.

موسوی به ویزیت ۲۳۵ هزار و ۷۰۱ بیمار در اورژانس ۴۷ بیمارستانی دولتی دانشگاهی، تامین اجتماعی و خصوصی در استان بیان کرد، گفت: این ویزیت از ۲۷ اسفند پارسال  تاکنون در استان انجام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: ۱۹ هزار و ۹۷۴ بیمار در بیمارستان‌های بستری و پنج هزار و ۱۹۷ نفر نیز در استان عمل جراحی شدند.

موسوی ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ استان را ۹ هزار و ۹۱۴ مورد بیان کرد و گفت: دو هزار و ۷۰۰ مورد تصادفات و هفت هزار و ۲۱۴ مورد نیز ماموریت‌های غیر تصادفی بوده است.

وی افزود: در تعطیلات نوروزی همه پزشکان وهمکاران کادر درمانی به صورت شبانه روزی مشغول به خدمات رسانی به بیماران بودند.

انتهای پیام /ر

معدوم شدن مواد غذایی فاسد در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.