سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت دانش‌آموز همدانی در مسابقات ورزشی

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان ازشرکت 3 هزار و700 دانش‌آموزان در مسابقات ورزشی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛عبدالله جعفری، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: این دوره از مسابقات 23 فروردین‌ماه با عنوان گرامیداشت یادواره شهدای دانش‌آموز و مدافعان حرم برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مرحله استانی سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر و پسر مدارس استان با حضور برگزیدگان المپیادهای ورزشی درون‌مدرسه‌ای و مرحله مسابقات شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: مهمترین هدف ما شناسایی و شکوفایی استعدادها وارتقای سلامت دانش‌آموزان است.

جعفری گفت: این دوره از مسابقات با اهداف کیفیت‌بخشی درس تربیت بدنی و استعدادیابی دانش‌آموزان نخبه ورزشی، ایجاد شور و نشاط و افزایش مهارت‌های اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی در بین دانش‌آموزان در 39 رشته مقطع در سالن‌های ورزشی سطح شهر همدان و شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک قهرمانان و مستعدین این مسابقات در عرصه ملی برای ورزش استان اثربخش است، عنوان کرد: خوشبختانه مجموعه آموزشی توانسته دانش‌آموزان با استعدادی را به کشور معرفی کند.

انتهای پیام/ب

شرکت 3 هزارو700دانش آموز همدانی در مسابقات ورزشی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.