سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقلال ماموریت غیر ممکن را آغاز کرد/ جذب تیاموف با دلار 5 هزار تومانی

باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی باید دلار 5 هزار تومانی خرج کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به بحث تمدید قرارداد شفر و کمک هایش برای فصل بعد مدیران آبی پوش به دنبال این هستند تا بازیکنان فعلی خود را هم حفظ کنند اما در میان ستاره های استقلال ،مدیران باشگاه کار سختی برای حفظ جپاروف دارند چرا که این بازیکن از تیم سپاهان پیشنهاد خوبی دارد و بر همین اساس آبی پوشان با دلار 5000 هزار تومانی باید قرارداد جدیدی را با این ستاره ازبکستانی منعقد کنند .همچنین ماندن تیام در استقلال هم به پیگیری و قرارداد نهایی مدیران استقلال با او بستگی دارد تا این بازیکن هم برای فصل بعد حفظ شود .

حفظ تیام و جپاروف این روز ها ماموریت مهمی برای استقلالی ها محسوب می شود و با توجه به درخشش این دو بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر فوتبال انتظار می رود که قرار داد آن ها تمدید شود. 

در هر صورت استقلالی ها با توجه به وضع دلار در این روز ها باید قرارداد شفر و کمک هایش ، بازیکنان خارجی و در آینده هزینه زیادی را برای جذب بازیکنان جدید و البته تمدید قرارداد بازیکنان فعلی خرج کنند.

زمان تمرین امروز استقلالی ها 

بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز ظهر ساعت 12 در یک نوبت تمرین ریکاوری خود را در زمین صنایع دفاع دنبال می کنند.

عطیف بازی برابر استقلال را از دست داد

عبدالله عطیف، هافبک تیم فوتبال الهلال در دیدار شب گذشته تیمش با الاهلی مصدوم و مجبور به ترک زمین بازی شد و به این ترتیب این بازیکن احتمالا به بازی مقابل استقلال تهران نرسد 

پیش از این الهلال ۶ بازیکن خود به نام های حسن کادش، عبدالله الحافظ، سلمان الفرج، نواف العابد، سیروتی و کارلوس اردواردو را به خاطر مصدومیت در بازی با الاهلی از دست داده بود و احتمال دارد تمامی این بازیکنان در بازی برابر استقلال نیز غایب باشند .

دیدار 2 تیم فوتبال استقلال و الهلال در چارچوب رقابت های آسیایی روز بیست و هفتم فروردین برگزار می شود .

شفر در رختکن به بازیکنان چه گفت؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نیمه دوم بازی مقابل مشکی پوشان با لحن تندی به بازیکنان خود گفت: فکر کردید قهرمان شده‌اید که بی تفاوت بازی می‌کنید؟ هر بازی نقش خودش را دارد و قرار نیست بی تفاوت باشیم. اگر قرار است بی تفاوت باشیم، اینجا برای چه حضور داریم؟

این تماشاگران به چه دلیل به ورزشگاه آمده‌اند؟ مرد آلمانی همینطور به صحبت‌هایش ادامه داد و گفت: اگر می‌توانستم ترکیب تیم را عوض می‌کردم. شما هنوز حرفه‌ای نشدید و تا یکی دو پیروزی بدست می‌آورید، همه چیز را تمام شده می‌دانید.

از طرفی شنیده می شود صحبت‌های شفر هم به مذاق بازیکنان خوش نیامده و بازیکنان استقلال هم پس از این سخنان با ناراحتی به میدان رفتند.

تاييديه وزارت ورزش و جوانان در تمديد قرارداد شفر

مديران استقلال پس از توافق با شفر و تمديد قرارداد در نهايت تاييديه لازم هم از وزارت ورزش و جوانان در اين پرونده لحاظ مى شود.

به اين ترتيب مسئولان باشگاه استقلال برايى تمديد قرارداد با شفر نياز به تاييد رسمى وزارت ورزش دارند و به همين دليل پس از توافق نهايى درخواست خود را به اين وزارتخانه ارسال خواهند كرد .

مهدی قائدی در آستانه بازگشت به تمرينات

نوروزی معاون پزشكى باشگاه استقلال پیش از این اعلام کرده بود که قائدی از اردیبهشت ماه به میدان هاى فوتبال باز خواهد گشت و اين امر هم پس از گذراندن دوران فيزيوتراپى صورت مى گيرد.

اما شرايط اين بازيكن به نحوى است كه او نمى تواند تا پایان فصل آبی پوشان را همراهی کند و بازگشت رسمی او به استقلال به فصل آینده موکول خواهد شد.

استقلال جزء تيم هاى پر اخطار ليگ برتر

استقلال با دریافت ۵۱ اخطار یکی از پر اخطار ترین تیم های لیگ برتر است و روزبه چشمی با ۸ کارت زرد بیشترین اخطار را در بین بازیکنان این تیم گرفته است و از این نظر نیز رکورد دار است.

ديدار يك استقلالى با وزیر ارتباطات

صبح امروز ملکی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به دیدار محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات رفت و با او در خصوص مسائل باشگاه استقلال صحبت کرد.

تيام در راه مكه

مامه تيام مهاجم سنگالى تيم فوتبال استقلال پس از اتمام بازى هاى پيش رو تيمش و مستقر شدن در منزل شخصى خود در تهران با حضور خانواده اش در ايران راهى مكه مى شود.

حضور ٤ استقلالى در اردوى تيم ملى

ابراهیمی، روزبه چشمی، پژمان منتظری و وریا غفوری چهار بازیکنی هستند که در اردوی تیم ملی برای بازی با مراکش و تونس حضور داشتند و امروز با تصمیم شفر استراحت کردند.

برنامه تمرینى فرداى استقلال

بازیکنان تیم فوتبال استقلال فردا در یک نوبت تمرینات تاکتیکى خود را دنبال مى کنند.

شاگردان شفر فردا ساعت ١٢ با حضور در زمین صنایع دفاع در یک نوبت تمرین مى کنند.

شفر مانع حضور استقلالى‌ها در تیم ملى!

با توجه به جلسه اخیرى که میان شفر و کى روش برگزار شد بحث تعامل میان طرفین به میان آمد، اما به نظر مى رسد در جلسه‌ای که به تازگی بین افتخاری و شفر برگزار شده سرمربی آلمانی تاکید کرده که بازیکنانش را در حد فاصله ٢ بازی رفت و برگشت در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیاز مبرم دارد.

تیم فوتبال استقلال در اردو‌های اخیر ٦ ملی پوش داشته که همگی جزو نفرات اصلی و تاثیرگذار تیم شفر محسوب می‌شوند و سرمربی آبی‌ها نیز برای جلوگیری از تکرار فاجعه العین به مدیران باشگاه تاکید کرده که تمام بازیکنانش را می‌خواهد و البته مدیرعامل استقلال نیز با وی همراهی کرد.
با این حساب شفر تنها در مواقعک حاضر است بازیکنانش را در اختیار تیم ملى قرار دهد که خودش بادى مهمى در پیش رو نداشته باشد.

اسماعیلى مشکلى براى بازى مقابل گسترش ندارد

فرشید اسماعیلى بازیکن تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز از ناحیه کشاله پا احساس درد داشت و او در پایان تمرین امروز به وضعیتش رسیدگى کرد و به این ترتیب او مشکلى براى بازى مقابل گسترش فولاد ندارد.

حضور رحمتى در فینال جام حذفى

گفته می‌شود شفر قصد دارد در فینال جام حذفى از رحمتى درون دروازه استفاده کند و او در بازى با سپاهان و پیکان سنگربان استقلال است.


تکلیف برگزاری فینال جام حذفی فردا مشخص می‌شود

سعید فتاحی فردا (دوشنبه) ۲۰ فروردین ۹۷ از ورزشگاه خرمشهر بازدید می‌کند تا وضعیت این ورزشگاه را به دقت مورد ارزیابی قرار بدهد و برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر تعیین تکلیف شود.

فینال جام حذفی قرار است بین تیم هاى استقلال و خونه به خونه در اردیبهشت ماه برگزار شود.

تیم شفر هر ۱۷۳ دقیقه یک گل می خورد

تیم فوتبال استقلال در دوران شفر ۲۴۳۰ دقیقه در ۲۷ مسابقه به میدان رفته و تنها ۱۴ گل دریافت کرده که به این ترتیب از نظر زمانی تیم شفر هر ۱۷۳.۵ دقیقه، تنها یک گل خورده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
همونجور که وزارت ورزش بهشون پول داد شفر رو بیارن پول اینها رو هم میدن
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
همونجور که وزارت ورزش بهشون پول داد شفر رو بیارن پول اینها رو هم میدن
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
البته که این دو بازیکن عالی بودن واسه استقلال و شفر که دیگه نگوووووووو
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
عشق است اس اس