سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاهوتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر در فراکسیون مستقلین ولایی/ آمار کشته‌شدگان تصادفات نوروزی 9 درصد افزایش یافته است

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مباحث مطرح شده در جلسه صبح امروز این فراکسیون را تشریح کرد.


مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی در گفت‌گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جلسه صبح امروز فراکسیون متبوع خود، اظهار کرد: در این جلسه علی‌اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال‌احمر حضور یافت و وی از نمایندگان بابت افزایش 11 درصدی بودجه سازمان هلال‌احمر در سال 97 تشکر کرد.

وی با بیان اینکه نمایندگان هم در این جلسه مباحث استانی و ملی مرتبط با سازمان هلال احمر را مطرح کردند، تصریح کرد: به گفته رئیس جمعیت هلال‌احمر این سازمان در حال حاضر 24 دستگاه هلی‌کوپتر دارد و پول 3 دستگاه هلی‌کوپتر دیگر را هم واریز و خریداری کرده‌اند.

لاهوتی با اشاره به اینکه در این جلسه درباره حوادث اخیر به ویژه تصادفات نوروزی هم مباحثی مطرح شد، اظهار کرد: متأسفانه تعداد کشته‌شدگان تصادفات نوروزی امسال 9 درصد افزایش یافته است، باید گفت که تنها سازمان هلال‌احمر نمی‌تواند به این مشکل به خوبی پاسخ دهد و لازم است ارگان‌های دیگر چون پلیس و راهداری هم علت وقوع این حوادث دلخراش را ریشه‌یابی کنند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی افزود: متأسفانه طبق این آمار هر 45 دقیقه یک کشته در تصادفات نوروزی داشتیم و بر این اساس لازم است طی یک جلسه علنی یا غیرعلنی به این موضوع بپردازیم، چراکه وقوع چنین حوادثی قابل بررسی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.