سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت نیم ضریح حرمین امامین عسکرین در زنجان افتخار بزرگی برای این استان

مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان گفت:ساخت نیم ضریح حرمین شریفین امامین عسکرین در زنجان افتخار بزرگی برای این شهر است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ صفری مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان در بازدید از نیم ضریح حرمین شریفین امامین عسکرین با تاکید بر اینکه ساخت این نیم ضریح در استان زنجان یک کار عظیم فرهنگی است گفت: این برای هم استانی ها وهمه مردم ایران افتخار بزرگی است.

صفری با بیان اینکه صداوسیمای مرکز زنجان برای انعکاس این کار عظیم همچون گذشته آمادگی کامل دارد ، افزود: تمام ظرفیت ها ی رسانه به کارگرفته خواهد شد تا بتوانیم قدمی برای اهل بیت(ع) برداریم.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان هم در این بازدید با تقدیر از عملکرد مدیران و کارکنان صدا و سیمای استان در امر جذب کمک های مردمی و اطلاع رسانی از عملکرد این ستاد گفت: تعامل رسانه استانی با این ستاد باعث افزایش کمک های مردمی و خیرین به ستاد بازسازی عتبات عالیات شده است.


آقای بابایی با اعلام اینکه کار ساخت نیم ضریح در زنجان به پایان رسیده است گفت: در ساخت این ضریح 40 قلم زن زنجانی با اساتید این کار همکاری داشته اند.
وی با تاکید بر اینکه این ضریح از محل کمکهای مردم استان ساخته شده است گفت: مردم وخیرین استان می توانند برای بازدید از این نیم ضریح به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ن

دیدار مدیرکل صداوسیمای استان از پایان کار نیم ضریح حرمین امامین عسکرین(علیهم السلام)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.