سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق حرفه ای اماکن خصوصی با دستان بسته

فرمانده انتظامی بهبهان گفت: یک سارق حرفه ای اماکن خصوصی و لوازم داخل خودرو با 12 فقره سرقت در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ رضا پاپی، فرمانده انتظامی بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و لوازم داخل خودرو در این شهرستان بیان کرد: این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی به اقدامات تخصصی ماموران کلانتری 11 برای شناسایی عامل سرقت ها اشاره کرد و اظهار داشت: سرانجام موفق شدند فرد سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر نمایند.

سرهنگ پاپی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط گردید اذعان کرد: متهم در تحقیقات بعمل آمده به 12 فقره سرقت از اماکن خصوصی و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شده افزود: از شهروندان می خواهیم با افزايش آگاهی و هوشياری و همچنین توجه به توصيه های پليسی، فرصت سرقت را از سارقان سلب نمایند.

انتهای پیام/گ

پلیس میزبان سارق حرفه ای اماکن خصوصی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.