سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاسمی نژاد: مسئولان پدیده فصل آینده تیمداری نمی‌کنند

هافبک تیم فوتبال پدیده گفت: باشگاه پدیده با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و برای فصل آینده مسئولان تیمداری نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امین قاسمی نژاد، هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد، پس از شکست مقابل پرسپولیس، درباره وضعیت این روز‌های تیمش بیان کرد: ابتدا به پرسپولیسی‌ها بابت قهرمانی در لیگ برتر تبریک می‌گویم. درباره مشکلات تیم پدیده، چیزی برای گفتن نداریم. تمامی بازیکنان و کادرفنی تمام تلاش خود را انجام دادند، اما زمان پول دادن، مسئولان همیشه هفته به هفته به تعویق می‌انداختند و همین موضوع سبب افت تیم شد.

او افزود: در چند روز گذشته هم به دلیل اینکه مسابقه حساسی با پرسپولیس داشتیم، با بازیکنان صحبت کردند و قول‌هایی را دادند، اما به زیر همه آن‌ها زدند و خیلی شفاف اعلام کردند که پدیده فصل آینده تیمداری نمی‌کند و فکر می‌کنم برای دریافت پول مان باید شکایت کنیم.

قاسمی نژاد ادامه داد: از نیم فصل تا کنون، هر هفته به ما می‌گویند، پول می‌دهند، اما وضعیت تغییری نکرده است، بازیکنان غیرت گذاشتند و تمرین کردند و حتی با وجود مصدومیت بازی کردند، اما یک هزار تومانی به ما ندادند. پیش از عید، باشگاه‌ها طبق معمول درصدی از قرارداد را به بازیکنان پرداخت می‌کنند، اما پدیده هیچ پولی به ما نداد و شرمنده خانواده مان شدیم.

هافبک تیم پدیده مشهد در پایان گفت: ۶ امتیازی که از تیم ما کم شد، در نتیجه گیری ضعیف تیم مان نقش داشت. شب که درحال خوابیدن بودیم، در صدد کسب سهمیه لیگ قهرمانان بودیم و متاسفانه زمانیکه صبح بیدار شدیم، در رده دوازدهم جدول قرار داشتیم که تاثیر بسیاری در روحیه بازیکنان داشت.

انتهای پیام/

اظهاران هافبک تیم پدیده درباره شرایط بد این تیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.