سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک به اقتصاد با حل مشکلات ساختمان سازی

رییس اتاق بازرگانی در اولین شورای کفتگو دولت و بخش خصوصی گفت:با حل مشکلات ساختمان سازی می‌توان به اقتصاد استان نیز کمک کند.

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه کاشفی رییس اتاق بازرگانی گفت:‌عصر امروز جلسه‌ای با حضور استاندار کرمانشاه و شهردار کرمانشاه و تشکل‌های حوزه صنعت ساختمان تشکیل شده است تا بتوان با حل مشکلات ساختمان سازی این صنعت را رونق داد و مشکلات را مرتفع کرد.

دبیر شورا گفتگو دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه گفت:مشکلات اداری و بروکراسی یکی از مشکلات بخش ساخت و ساز است با توجه به اینکه صنعت ساختمان در حدود ۱۲ تا ۱۹ درصد اشتغال دارد و اشتغالزایی هر متر مربع ساخت و ساز ۵ نفر است.

رضایی ادامه داد:مشکلات صنعت ساختمان با بررسی کارشناسان شناسایی شده است که در سه حوزه مشخص شده است.

وی گفت:مشکلات مالیاتی بخش ساخت و ساز که حجم دست و پاگیر بودن قانون ماده ۷۷ مالیاتی است.

رضایی مشکل دوم را مشکلات بیمه تامین اجتماعی حوزه ساخت و ساز است که وضعیت نامناسب اخذ حق بیمه اجباری کارگران ساختمانی هستند که بسیاری از کار گران بیمه نیستند و یا وسانی که بیمه هستند کار گران واقعی نیستند.

وی افزود:مشکل سوم این حوزه را می‌توان تعداد زیاد ورودی‌های پرونده‌های ساخت و ساز به کمیسیون ماده صد است که در حدود ۲ هزار واحد است و باید جریمه ماده صد بیشتر باشد که بتواند بازدارنده باشد.

انتهای پیام/ف

حل مشکلات ساختمان سازی به اقتصاد استان کمک کند

برچسب ها: اشتغال ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.