سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تمدید شد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه زنجان از تمدید چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه بزرگسالان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، حجت‌الاسلام جنتی مدیر کل اوقاف و امور خیریه زنجان با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام در مسابقات قرآن اوقاف گفت : مهلت ثبت‌نام در بخش آوایی مسابقات در رشته‌های حفظ و قرائت و اذان و دعاخوانی تا ۳۰ فروردین و بخش معارفی تا ۱۰ اردیبهشت تمدید شد.
وی افزود : علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام در این دوره از مسابقات به سایت رسمی مسابقات قرآن به آدرس quraniran.ir و یا به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها مراجعه کنند.
به گفته حجت‌الاسلام جنتی شرکت کنندگان مجاز هستند به صورت همزمان در یکی از رشته های آوایی انفرادی و معارفی شرکت کنند، و همچنین آزمون رشته‌های معارفی در مرحله شهرستانی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه زنجان با اشاره به شرایط شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات خاطر نشان کرد : داشتن تابعیت ایرانی در مسابقات فردی و گروهی ، عدم اشتغال به تحصیل در مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، داشتن حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر ۴۰ سال از شرایط شرکت در این مسابقه است.
این مقام مسئول تاکید کرد: این مسابقات در محل سکونت هر شرکت کننده در هر شهرستان برگزار می شود و شرکت کنندگان می توانند در مسابقات یک شهرستان شرکت کنند .


انتهای پیام /ک


مسابقات قرآن در زنجان تمدید شد

برچسب ها: قرآن ، احادیث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.