سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار ۱۴۵ روحانی در مناطق محروم و روستایی سیستان و بلوچستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با افزایش قابل توجه جذب و استقرار روحانیون مستقر درمناطق محروم و روستایی استان، تعداد روحانیون حاضر در این طرح به ۱۴۵ نفر رسید.

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا در مناطق محروم و مورد نیاز سطح استان روحانی مستقر فعال کنیم تا دامنه انجام فعالیت‌های فرهنگی توسعه پیدا کند.

بزمانی افزود: روحانیون مستقر با حضور در جمع مردم و اجرای برنامه‌های عبادی، فرهنگی و تبلیغی نقش بسزایی دارند و باید با برنامه‌ریزی دقیق به بهترین شکل از این ظرفیت استفاده کرد.

وی افزود: روحانی مستقر در مناطق روستایی می‌تواند نقش بسزایی در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشد چرا که امروز هجمه دشمنان اسلام و نظام در روستا‌های ما نیز رخنه کرده است.

بزمانی خاطرنشان کرد: یکی از فرمایشات جدی رهبری معظم انقلاب مقابله هوشمندانه با تهاجم فرهنگی است که به طورقطع سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان قرارگاه فرهنگی مسئولیت خطیری را به عهده دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: باید با طراحی و تفکر برتر جبهه فرهنگی خودی را برای مقابله با تهاجم همه‌جانبه و گسترده استکبار جهانی بسیج کرده تا با جهت‌گیری درست و هدفمند کلیه توطئه‌های فرهنگی را خنثی کنیم.

وی یادآورشد: روحانیون مستقر درسطح استان با انجام فعالیت‌های فرهنگی از جمله برگزاری گفتمان‌های دینی، کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی، نماز جماعت، برگزاری مراسم دعای کمیل، توسل، ندبه به صورت هفتگی در سطح استان و همچنین نفوذ در فضای مجازی بر وضعیت فرهنگی استان اثر گذار بوده اند، اما باید نقش آنان پر رنگ‌تر شود.

انتهای پیام/ع

روحانیون نقش بسزایی در اجرای برنامه‌های عبادی، فرهنگی  دارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.