سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توضیحات نجار درباره معطلی لایحه سازمان مدیریت بحران در خانه ملت

رئیس سازمان مدیریت بحران درباره تاخیر در تصویب لایحه سازمان متبوعش در مجلس شورای اسلامی توضیحاتی ارائه داد.

اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان ارائه لایحه قانون مدیریت بحران به مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: این قانون به صورت آزمایشی و پنج‌ساله تدوین شده بود.

وی افزود: از زمانی که به عنوان رئیس سازمان مدیریت بحران فعالیتم را آغاز کردم، 5 سال از اجرای قانون سازمان مدیریت بحران گذشته بود، لذا به فوریت لایحه‌‌ای را به صورت پیشنهادی در اواسط سال 93 به دولت فرستادیم و مجلس شورای اسلامی هم تا پایان سال 93 آن را تمدید کرد.

نجار با بیان اینکه این لایحه در کمیسیون‌های کارشناسی، فرعی و اصلی دولت، مطرح و مصوب سپس در اوایل سال 94، تقدیم مجلس شورای اسلامی شد، ادامه داد: اکنون بیش از 30 ماه است که این لایحه در کمیسیون‌های مختلف مجلس مورد بررسی قرار گرفته و نهایی شده است و در دستور کار صحن علنی قرار دارد، اما بررسی برنامه‌ها و لوایح مختلف مثل برنامه ششم، لایحه بودجه و ... بررسی آن را به تعویق انداخته است.

رئیس سازمان مدیریت بحران اضافه کرد: امیدوارم در اولین فرصت کاری مجلس این لایحه مطرح و نهایی شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین لایحه جدیدی از سوی دولت و سازمان مدیریت بحران، به مجلس تقدیم شده است که تا سال 96 هم تمدید شد اما آن لایحه مورد توجه قرار نگرفت.

نجار بیان کرد: لایحه سازمان مدیریت بحران در مجلس قرار دارد، ارزیابی‌های آن انجام شده و آماده بررسی در صحن علنی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.