سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد پارک تولد در گرگان

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر گرگان از ایجاد پارک تولد در شهرستان گرگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ ابراهیم جرجانی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر گرگان گفت: ایجاد پارک تولد رخداد خوبی است که در خیلی از کشور‌های جهان و شهر‌های بزرگ ایران انجام می‌شود و در گرگان هم برای نخستین بار تاسیس آن شروع شده است.

وی افزود: پارک تولد فضایی است که قرار است با اشکال هندسی و نماد‌های مختلف مرتبط با شهرگرگان تزئین شود و خانواده‌ها می‌توانند در بدو تولد فرزندشان درختی با نام فرزند خود در این پارک بکارند و وظیفه نگه داری آن را برعهده بگیرند.

جرجانی با اشاره به بودجه دو و نیم میلیارد تومانی تصویب شده، گفت: در دیداری که چند روز گذشته با استاندار گلستان انجام شد بودجه شهرداری بررسی و به دنبال آن مصوبه بودجه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورا و قول حمایت از تمامی رشته‌های ورزشی به خصوص بسکتبال بررسی شد.

جرجانی گفت: استاندار گلستان تاکید کرد رشته‌های ورزشی که در استان و به خصوص شهر گرگان زمینه فعالیت آن‌ها وجود دارد، مخصوصا بسکتبال فراهم شود تا تیم بسکتبال گرگان بتواند مقام ارشدی را دراین دوره از رقابت‌های سوپر لیگ کسب کند.

وی افزود: گفت: با توجه به بودجه در نظر گرفته شده و حمایت تماشاچی‌ها و رهنمود‌های اعضای شورای شهر امسال سال موفقی برای رشته‌های ورزشی و بسکتبال گرگان است.

انتهای پیام/م
 

پارک تولد در گرگان ایجاد می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.