سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف 110 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 27 نفر

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: در طرح نوروزی امسال 110 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ سردار مظاهری فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه در ایام نوروز 16 مرحله پاکسازی مواد مخدر وجود داشت گفت : در این مدت 110 کیلوگرم مواد مخدر کشف و 27 نفر دستگیر شدند.

وی با اشاره به افزایش 41 درصدی تصادفات برون شهری نسبت به سال گذشته نیز افزود: امسال 231 فقره تصادف فوتی ،جرحی خسارتی به وقوع پیوست که متاسفانه در این حوادث 15 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه تعداد تصادفات درون شهری 123 فقره بوده، افزود: این تعداد نسبت به سال گذشته که 110 مورد گزارش شده است 12 درصد افزایش داشته است.

سردار مظاهری اظهار کرد: تصادفات درون شهری در طرح نوروزی با کاهش 33 درصدی ، 2 نفر فوتی به همراه داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: در حوزه پلیس فتا در طول اجرای طرح نوروزی 11 فقره جرم رخ داد که با تلاش همکاران 9 فقره کشف و 5 نفر مرد دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی عنوان کرد: در طول طرح نوروزی 3 هزار نفر نیروی انسانی ، 19 ایستگاه انتظامی،12 ایستگاه راهور، 13 ایستگاه پلیس راه ، 103 گشت خودرویی و موتوری در حوزه نیروی انتظامی،65 گشت در حوزه پلیس راه ،70 گشت در حوزه پلیس راهور و 60 پاس پیاده به ارائه خدمات پرداختند.

سردار مظاهری افزود: از 243 فقره سرقت در نوروز 97 ، صد و 87 فقره کشف شده است.

وی افزود: در این مدت 51 مورد جعل و کلاهبرداری گزارش شد که 27 مورد کشف و 19 نفر دستگیر شدند.

انتهای پیام/ن

صحبت های فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی درباره تصادفات نوروز 97

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.