سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادهمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

افزایش کیفیت لیگ فوتبالیست‌های کوچک در سیزدهمین دوره از مسابقات ربوکاپ آزاد

سرپرست ربات های فوتبالیست سایز کوچک گفت: کیفیت لیگ فوتبالیست‌های کوچک، متناسب با مقررات جهانی افزایش یافته است.

ارس ادهمی سرپرست ربات‌ فوتبالیست سایز کوچک سیزدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد در گفت وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص لیگ ربات‌های فوتبالیست گفت: مسابقات رباتیک فوتبالیستی در چند بخش مختلف از جمله ربات‌های انسان نما، ربات‌های استاندارد و ربات‌های سایز کوچک برگزار می‌شود.

ادهمی در رابطه با ربات‌ها اظهار کرد: ربات‌های استاندارد، ربات‌های معمولی هستند که بصورت عادی  و به همان شکلی که هستند به کار گرفته می‌شوند و ربات های انسان‌نما هم در 3 سایز مختلف در این مسابقه وجود دارند اما ربات های سایز کوچک نسبت به سال قبل از لحاظ سایز زمین و تعداد ربات های شرکت کننده در مسابقه  تغیراتی داشته‌اند.

 
وی در رابطه ربات‌های سایز کوچک فوتبالیست اظهار کرد: متناسب با مقررات جهانی اندازه زمین این دوره از مسابقات نسبت به سال‌های گذشته دوبرابر شده است و این اولین رویداد رباتیکی است که متناسب با این تغیرات جهانی برگزار می‌شود.

سرپرست ربات‌های فوتبالیست سایز کوچک ادامه داد: سال‌های گذشته تنها ۶ ربات سایز کوچک در زمین به مسابقه می‌پرداختند که امسال باتوجه به تغییر سایز زمین، تعداد این ربات‌ها به عدد ۸ افزایش یافته است.

عصر امروز، برگزاری فینال مسابقه ربات‌های فوتبالیست های سایز کوچک

ادهمی در خصوص تیم‌های شرکت کننده در لیگ فوتبالیست‌های سایز کوچک گفت: در مجموع ۵ تیم از کشور آلمان، چین و ایران در این لیگ شرکت کرده‌اند که از کشور ایران ۳ تیم دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد قزوین در این مسابقه قرار دارند.


وی یادآور شد: مسابقه نهایی لیگ فوتبالیست‌های کوچک عصر امروز میان تیم کشور آلمان و برنده تیم کشور چین و دانشگاه آزاد قزوین برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.