سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی عسگری :بی تجربگی و نداشتن روحیه دلیل اصلی باختمان بود

هافبک تیم مشکی پوشان بیان کرد: در نیمه اول بهتر از تیم استقلال بازی کردیم و همچنین ما حمایت مسئولان تیم را در اختیار نداریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛على عسگرى در مورد باخت مقابل استقلال گفت :در نيمه اول خيلى بهتر از استقلال بازى كرديم و متاسفانه تيم ما وقتى یك گل دريافت مى كند به طور كلى از هم پاشيده مى شود و دليل اين موضوع هم بى تجربگى و نداشتن روحيه مناسب بازيكنان است.

او ادامه داد: فكر مى كنم در بازى امروز كاملا مشخص بود كه تيم ما با دريافت اولين گل از هم پاشيده شد. واقعا نبايد تيم ما در اين جايگاه باشد.

على عسگرى در مورد اينكه آيا سال آتى با مشكى پوشان قرارداد دارد يا خير بيان كرد: خير قراردادى ندارم.

او در مورد اينكه پس از به قمر رساندن گل به استقلال خوشحالى نكرده است افزود: آن گل هم بى فايده بود و نتيجه بازى به صورتى بود كه اصلا جاى خوشحالى نداشت و متاسفانه خودم پيش از بازى بيمارى داشتم ى از ابتداى بازى نتوانستم به تيمم كمك كنم.خوشحالم توانستم گل بزنم اما براى نتيجه بازى تاسف مى خورم.

على عسگرى بيان كرد :در نيمه اول خيلى از تيم استقلال بهتر بوديم.

او در مورد اينكه مسئولان مربوطه از تيم مشكى پوشان حمايت نكردند گفت: در سال جارى مديريت باشگاه از سال هاى گذشته عملكرد بهترى داشت و جا دارد تشكر كنم و شرايط خيلى بهتر بود اما مسئولان كمكى نكردند و اميدوارم حداقل سهميه مشهد يكى در ليگ برتر بماند.

انتهای پیام/

اظهارات هافبک تیم مشکی پوشان پس از باخت برابر تیم استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.