سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات جستجوی پیکر جانباختگان سقوط هواپیمای یاسوج تا اردیبهشت ادامه دارد

مدیر هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات کشور گفت: جستجوی پیکر جانباختگان سقوط هواپیمای یاسوج تا اواخر اردیبهشت ماه ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امدادو نجات هلال احمر کشور گفت: پیش بینی می‌شود در اواخر اردیبهشت ماه و با کاهش ضخامت و میزان برف‌ها در ارتفاعات دنا، کار جستجوی پیکر‌ جانباختگان سقوط هواپیمای تهران_ یاسوج به پایان برسد.
حسین درخشان افزود: بخشی از پیکر‌های شناسایی شده برای انجام مراحل قانونی به پایین ارتفاعات منتقل شده و اقدامات برای شناسایی سایر پیکر‌ها همچنان ادامه دارد.
وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود تا اواخر اردیبهشت ماه، از حجم برف‌های منطقه تا حدود زیادی کم شود و در این شرایط می‌توانیم راحت‌تر از قبل، کار جست‌وجو برای یافتن پیکر‌ جانباختگان این حادثه را ادامه دهیم.
درخشان اضافه کرد: اکنون ۲۰ نیروی امدادی(۱۲ نیرو‌ی هلال احمر و ۸ نیروی محلی) در ارتفاعات دنا حضور دارند و جستجو برای یافتن پیکر‌ها را در دستور کار دارند.
مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه بخشی از پیکر جانباختگان این حادثه در "دره دهلیزی" است که بیش از ۵ متر برف وجود دارد گفت: برای دسترسی به بقایای پیکر‌ها باید منتظر آب شدن برف باشیم.
 
انتهای پیام/ش

ادامه عملیات جستجو در ارتفاعات دنا تا اردیبهشت

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.