سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف وضبط بیش از 10 کیلو تریاک در زنجان

رئیس پلیس مواد مخدر استان زنجان با اشاره به دستگیری اعضای یک باند مواد مخدر گفت: از خودرو این سوداگران مرگ 10 کیلو و 450 گرم مواد مخدر کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ بابایی رئیس پلیس مواد مخدر استان زنجان با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارز با قاچاق مواد مخدر استان زنجان از فعالیت یک باند تهیه  و توزیع مواد مخدر در سطح استان مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند این متهمان قصد دارند مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از استان های مرکزی به وسیله یک دستگاه خودرو پراید به زنجان منتقل و توزیع کنند .

سرهنگ بابایی با اشاره به اینکه عملیات دستگیری این باند آغاز و با تشکبل سه اکیپ از ماموران مبارزه با موارد مخدر استان و شهرستان ابهر به اجرا در َآمد، گفت: ماموران موفق شدنذ اعضای این باند را در اتوبان زنجان- قزوین شناسایی و دسگیر کنند.

وی با تاکید بر اینکه ماموران در بازرسی دقیق از این خودرو 10 کیلو و 450 کیلو گرم از ماده تریاک که در خودرو جا سازی شده بود کشف کردند، افزود: این متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/ن

 

کشف و ضبط مواد مخدر در زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.