سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم تعامل همه دستگاه ها در حمایت از تولید داخلی

مدیر کل صدا و سیمای استان زنجان تعامل بین نهادهای انقلابی را عامل محوری پیشرفت در حوزه های مختلف دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان و حجت الاسلام والمسلمین متین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان به همراه جمعی از معاونین سپاه، باحضور در صداوسیمای مرکز زنجان با مدیرکل مرکز به دیدار و گفتگو پرداختند.
سردار کرمی ضمن تبریک حلول سال1397 از تلاش رسانه استانی در تولید برنامه های حوزه دفاع مقدس و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تقدیرکرد و افزود: انعکاس برنامه های فرهنگی بویژه کاروانهای راهیان نور در طول سال و به خصوص ایام نوروز تأثیر بسزائی در تقویت بنیان اعتقادی جامعه دارد. وی با اشاره به رونمایی از مجموعه 3000 هزار قسمتی پلاک در اسفند ماه سال گذشته ، تولید این اثر فاخر را بسیار مهم و جزء کارهای بسیار اثرگذار رسانه استانی عنوان کرد .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت حمایت از رسانه ملی در جبهه تقابل با جنگ رسانه ای دشمنان علیه آرمانهای انقلاب اسلامی بر تداوم همکاری با رسانه استانی در سال جدید تاکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین متین با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری، بر اهمیت همکاری و تعامل همه دستگاهها به خصوص نهادهای فرهنگی برای تحقق موضوع حمایت از تولید داخلی، گفت: در این راستا رسانه ملی نقش بسیار مهم را می تواند ایفا نماید.
مدیرکل مرکز هم ضمن تبریک متقابل حلول سال نو، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بازوی توانمند ولایت و مردم در حفظ آرمانهای انقلاب و امنیت و اقتدار کشور دانست.
آقای صفری تعامل و مودت بین نهادهای انقلابی را عامل محوری پیشرفت امور بیان کرد و افزود: با اتکاء به یاری خداوند و اتحاد و همدلی شاهد تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مولد، موضوعات فرهنگی و عقیدتی و استقلال روز افزون کشور در حوزه های مختلف خواهیم بود.

انتهای پیام/ن

دیدار مدیرکل صدا و سیمای استان و مسئولین سپاه انصارالمهدی(عج) استان

برچسب ها: رهبر انقلاب ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.