سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح رفع تداخل اراضی زراعی با منابع طبیعی در قوچان

رییس اداره امور اراضی شهرستان قوچان از اجرای طرح رفع تداخل اراضی زراعی با منابع طبیعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ؛ حسن آهی رییس اداره امور اراضی شهرستان قوچان گفت : در اجرای ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور با موضوع رفع تداخلات اراضی ملی، دولتی و مستثنیات اشخاص، امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی شهرستان قوچان به منظور ارتقای سطح اراضی کشاورزی و احقاق حقوق از دست رفته کشاورزان و زارعان از سال گذشته اقدام شده است.

وی افزود: امسال تعداد ۲۰ پلاک از اراضی کشاورزی در شهرستان قوچان بررسی و مصوب شده است که پیش بینی می‌شود با رفع تداخل این اراضی ۱۵ هکتار به مجموعه اراضی رفع تداخل شده این شهرستان اضافه شود.

آهی ادامه داد: طرح نقشه برداری از اراضی کشاورزی و مشخص کردن حد مرز زمین‌های زراعی با منابع طبیعی برای همیشه به مسایل و مشکلات مربوط به تداخل پایان خواهد داد و جلو سوء استفاده کنندگان از منابع طبیعی گرفته خواهد شد.

رییس اداره امور اراضی قوچان گفت : با رفع تداخل اراضی با منابع طبیعی موانع تولید برداشته شده و زارع می‌تواند با خیال آسوده به تولید مشغول باشد.

وی افزود: در اجرای این طرح نقشه، مرز‌ها و اراضی مطابقت و سپس اسناد و مدارک در کمیسیون‌های شهرستان بررسی می‌شود.

آهی در ادامه گفت : با تعیین تکلیف اراضی دعاوی در محاکم قضایی کاهش پیدا می‌کند و می‌توان از سوء استفاده‌های اجتماعی جلوگیری و برای بخش کشاورزی برنامه ریزی بهتری داشت.


انتهای پیام // ح. خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.