سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هک شدن وب سایت‌های چندین وزارتخانه در هند

وزیر دفاع هند حمله سایبری به وب سایت وزارت دفاع این کشور را تایید کرد، اما نهاد مرکزی امنیت سایبری هند، هک شدن وب سایت وزارت دفاع را تکذیب و یک مشکل سخت افزاری را عامل اختلال در این وب سایت دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ نیرمالا سیتارامان، وزیر دفاع هند در حالی از هک شدن وب سایت رسمی این وزارتخانه خبر داد که به نظر می‌رسد وب سایت‌های رسمی دستکم سه نهاد دولتی دیگر از جمله وزارت کشور، وزارت دادگستری و وزارت کار هند نیز با مشکل مواجه شده اند.

سیتارامان وزیر دفاع هند حمله سایبری به وب سایت وزارتخانه تحت امر خود را تایید کرد، اما نهاد مرکزی امنیت سایبری این کشور، هک شدن وب سایت وزارت دفاع را تکذیب و اعلام کرد وقوع یک مشکل سخت افزاری عامل اختلال در عملکرد این وب سایت بوده است.

وب سایت وزارت دفاع هند نخستین وب سایتی بود که دچار اختلال و صفحه اصلی آن با یک صحفه دیگر منقش به حرف چینی «ز‍ن/ zen» جایگزین شد.

به دنبال این اتفاق، دسترسی به وب سایت‌های دیگر نهاد‌های مهم دولتی نیز دشوار شد.

وزارت کشور هند نیز از غیرقابل دسترس شدن وب سایت این وزارتخانه به «خاطر مشکلات فنی» خبر داد.

اما گولشن رای هماهنگ کننده امور ملی امنیت سایبری هند با نقض اظهارات وزیر دفاع این کشور، هرگونه هک شدن وب سایت وزارت دفاع را رد کرد و عامل اختلال در عملکرد آن را نقص سامانه ذخیره سازی دانست.

انتهای پیام/

حمله سایبری به سایت وزارتخانه‌های در هند

برچسب ها: حمله سایبری ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.