سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از کالای ایرانی کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: کلید حل مشکلات اقتصادی کشور حمایت از کالای ایرانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ، حجت الاسلام سید علی حسینی پور در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: مشکلات اقتصادی کشور به دست توانمند جوانان متخصص و متعهد حل می‌شود چیزی که دشمن همیشه با سیاه نمایی برعکس ان را جلوه داده است.

وی گفت: امروز تمام دشمنان جهان اسلام می‌دانند که ایران اسلامی بر گرفته از آموزه‌های ناب دینی است و مانند سعودی‌ها دست نشانده و نوکر آمریکا و اسرائیل نیست.

خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه سکاندار کشتی جهان اسلام رهبر معظم انقلاب هستند، افزود: امت اسلامی با پیروی از ولایت فقیه از گزند فتنه‌ها و آشوب‌های دشمنان اسلام مصون و خار چشم استکبار جهانی است.

حجت الاسلام سید علی حسینی پورخواندن زندگی نامه شهدا را توصیه کرد و گفت: شهید صیاد شیرازی اگر چه یک نظامی بود، اما عارف، مبارز و اگاه به مسایل روز و نیاز‌ها و ظرفیت‌های جامعه هم بود.

وی به زندگی نامه شهید آیت اله صدر اشاره کرد و افزود: ولایتمداری آیت اله صدر در تمام عرصه‌های زندگی ایشان به خوبی مشهود است.

امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به سالروز قطع رابطه ایران با امریکا گفت: به فرموده امام راحل این رویداد نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی به استقلال و دیگر ارمان‌های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام سید علی حسینی پوربه بیستم فروردین تکمیل زنجیره کامل فناوری هسته‌ای اشاره کرد و افزود: تکمیل این زنجیره فقط به دست توانای متخصصان داخلی و متعهد ایران اسلامی بود.

انتهای پیام /ف

خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.