سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الهیار ترکمن با باشگاه خبرنگاران جوان پاسخ داد:

ادغام معاونت‌های آموزش و پرورش به کجا رسید؟

معاون توسعه وزارت آموزش و پرورش در خصوص کوچک سازی ساختار و ادغام معاونت‌های این وزارتخانه توضیحاتی داد.

علی الهیار ترکمن معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره وضعیت ادغام معاونت‌ها در آموزش وپرورش در راستای کوچک‌سازی ساختار تشکیلاتی عنوان کرد: بر اساس مصوبه‌ای که در دولت اعلام شده است، آموزش وپرورش باید به عنوان یکی از وزارتخانه‌ها موضوع ادغام معاونت‌ها را مورد توجه قرار دهد و بر اساس این مصوبه تصمیم گرفته شده تا 5 معاونت در وزارت آموزش و پرورش داشته باشیم.

وی ادامه داد: خط قرمز ما در کوچک‌سازی ساختار تشکیلاتی حفظ معاونت‌های آموزشی،‌ پرورشی و تربیت‌بدنی است و در حال بررسی هستیم تا زمینه را برای تداوم فعالیت این معاونت‌ها مشخص کنیم.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: همواره حفظ جایگاه این وزارتخانه و فعالیت معاونت‌های آن را اولویت خود قرار دادیم و با توجه به اینکه فعالیت‌های شش معاونت آموزش و پرورش طبق روال در حال انجام است نهایت سعی خود را برای ادغام نشدن این معاونت‌ها به کار می‌گیریم.

گفتنی است؛ آموزش و پرورش در شرایط فعلی با 6 معاونت فعالیت می‌کند که بر اساس مصوبه جدید دولت باید تعداد آن به 5 معاونت کاهش پیدا کند و اکنون بررسی‌های لازم برای این اقدام در وزارت آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.