سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه گرگان:

پیشرفت کشور، دستاورد قطع رابطه با آمریکا

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان گرگان گفت: ۲۰ فروردین سالروز قطع ارتباط ایران با آمریکاست که حاصل آن پیشرفت امروز کشور ماست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ آیت الله نور مفیدی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه گرگان در نماز وحدت آفرین جمعه به سالروز قطع رابطه ایران با آمریکا اشاره کرد و گفت: ۲۰ فروردین سال ۵۹ رییس جمهور آمریکا خواسته خود را که قطع رابطه سیاسی با ایران بود را اعلام کرد که البته ما از این اتفاق راضی و خوشحال هستیم.

آیت الله نور مفیدی افزود: البته در این رابطه اشغال سفارت آمریکا در ایران با کمک دانشجویان مسلمان پیرو امام بی تاثیر نبوده است چرا که همه مردم بویژه دانشجویان متوجه بازی‌ها و سیاست‌های آمریکا برای براندازی انقلاب اسلامی شده بودند.

وی افزود: چنین رفتار که خودجوش و با توجه به فرمایشات امام راحل اتفاق افتاد لانه جاسوسی آمریکا در کشور اشغال شد.

امام جمعه شهرستان گرگان ادامه داد و گفت: ما از قطع رابطه با آمریکا خرسندیم هرچند کشور ایران تا به امروز با فراز و نشیب‌های متعددی روبرو بوده، اما دستاورد‌های امروز آن بیش از قبل بوده است.

آیت الله نور مفیدی افزود در پایان خطبه امروز نماز جمعه در گرگان گفت: ۱۹ فروردین سالروز شهادت امیر سپهد صیاد شیرازی است، سربازی که در مسائل نظامی و هم در مدیریت میدان‌های جنگ سرآمد بود و در بسیاری از عملیات‌های فکری و میدانی نقش موثری داشت.

انتهای پیام /گ/ق
 
 

پیشرفت امروز کشور قطع ارتباط ایران با آمریکاست 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.