سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه انار؛

باید به خرید تولیدات داخلی تعصب داشته باشیم

امام جمعه انار گفت: شرط تحقق شعار امسال در حمایت از کالای ایرانی این است که به تولیدات داخلی تعصب داشته باشیم و سبک زندگی مان را تغییردهیم.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز به شهادت امام هفتم حضرت موسی بن جعفر علیه السلام اشاره کرد و گفت:امام موسی بن جعفر همه فضایل و کمالات عالی و اخلاقی را دارا بوده و رفتارشان آنقدر صبورانه و اخلاقی بود که به کاظم یعنی فرو برنده خشم معروف شدند.
امام جمعه شهرستان انار به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم رضوی اشاره کرد و گفت:بعد از بیانات شیوا و راهگشای رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی که با فریادی رسا و چهره‌ای بانشاط ایراد و آینده درخشان ایران اسلامی بیان گردید، موجی از عصبانیت و ناراحتی در میان جبهه دشمنان داخلی و خارجی ایجاد شد وآن‌ها پروژه از قبل تعریف شده خود را در ایجاد یاس و ناامیدی در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شکست خورده یافتند.
وی افزود:این چهل سال علیرغم دشمنی‌های همه جانبه دشمنان انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی به سوی تحقق آرمان‌ها حرکت کرده و پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.
امام جمعه شهرستان انار گفت:شرط تحقق شعار سال باور مسئولین و مردم نسبت به ظرفیت‌ها و توان ملی، و پرهیز از کم کاری، عدم اعتماد به بیگانگان، مبارزه جدی با فساد، اصلاح سبک زندگی و تعصب به تولیدات داخلی است.
حجت الاسلام منتظری استقلال و آزادی را از برکات انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت:آزادی به معنای خلاف قانون اساسی و خلاف دین و شریعت عمل کردن نیست اگر کسی توقع داشته باشد که آزاد باشد که بر خلاف قانون و دین عمل کنند چنین آزادی وجود ندارد.
امام جمعه انار با محکوم کردن شهادت جمعی از مردم مظلوم فلسطین به دست جلادان صهیونیستی گفت:متاسفانه با حمایت‌های دولت خبیث آمریکا و رژیم صهیونیستی و خیانت سران بعضی از کشور‌های عربی به ویژه عربستان سعودی تظاهرات مسالمت‌آمیز مردم مظلوم فلسطین در احقاق حق خود و بازگشت به شهر‌ها و روستاهایشان برگبار گلوله بسته شدند و جمعی از آن‌ها به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ح

برای حمایت از کالای ایرانی به تولیدات ایرانی تعصب داشته باشیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.